Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2640
Title: Рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel
Authors: Кременчук, Ангеліна Валеріївна
Keywords: fashion-індустрія
Chanel
Коко Шанель
рекламні кампанії
реклама
еволюція бренду
комунікаційні технології
fashion industry
Coco Chanel
advertising campaigns
advertisement
brand evolution
communication technologies
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Дипломна (магістерська) робота «Рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel» – основний текст – 71 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 159 джерел. Об’єктом дослідження є рекламно-комунікаційні кампанії бренду Chanel. Предметом дослідження є особливості еволюційних процесів брендингу Chanel. Мета роботи дослідити рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: 1) схарактеризувати історію становлення Будинку мод Chanel; 2) визначити особливості рекламування на різних етапах життєвого циклу цього бренду; 3) виявити специфіку рекламних кампаній Chanel. У роботі використано поєднання наукових підходів та принципів, які дали змогу комплексно та всебічно дослідити рекламно-комунікаційні технології одного із лідерів Fashion-індустрії – бренду Chanel. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час дослідження історії розвитку бренду); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну і теоретичну основу роботи становлять праці таких дослідників, як М. Надєждін [122], K. Karbo [33], E. Charles-Roux [30], D. Wheeler [30], K. Garelick [31], J. Thurman [39], J. Picardie [36], C. Harwood [36], D. Millman [35], M. Beverland [6], D. Bott [7], G. Auguste [5], M. Gutsatz [5], H. Hautala [32], Williamson J. [40] та ін. Проте, зважаючи на відносну новизну цієї теми дослідження, більшу частину використаних джерел складаюсь інтернет-публікації на електронних ресурсах: «Vogue», «Ivona», «Elle», «Glamour», «Cosmopolitan», «Viva», «Forbes», «Fashiony», «Hello Style», «Marie Claire», «Bigmir.net», «Корреспондент.net», «Lady in dress», «ТСН» та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дослідження є однією з перших спроб аналізу специфіки рекламно- комунікаційних технологій бренду «Chanel», на основі її типових зразків. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані під час подальших досліджень, у навчальному чи інформацційно-виробничому процесі. Магістерська робота може бути використана в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів спеціальності «Реклама та зв’язки з громадськістю», в наукових доповідях, при підготовці наукових робіт.
EN : The master's degree final project is devoted to the analysis of the formation, key features of the evolutionary processes, and advertising communication technologies of the Chanel brand. The diploma project’s first chapter deals with the history, development, and formation of the Chanel brand – one of the most famous fashion houses in the world, which, in 2019, took the second place among the most valuable luxury brands according to the BrandZ ranking that is annually made up by the advertising holding company WPP and market research firm that is called Kantar Millward. Chanel is a company that specializes in manufacturing and trading of luxury goods: clothes, cosmetics, perfumery, watches, sunglasses, and jewelry. The House owns 147 boutiques that are set up in dozens of countries around the world, from Europe to Asia. The simplicity, special delicacy, and elegant cut distinguish the House among the others. That is why the Chanel items never go out of style. The research part covers advertising features at different stages of the life cycle of the brand, namely, the specifics of the advertising campaigns of Chanel. The main communication channels with the audience for the Chanel brand are as follows: boutiques, product policy, advertising policy, situational marketing, and PR. In communication policy, the brand tries to portray the main features of its brand’s ideas, it adapts to its consumers, keeping up the traditions. In order to communicate with the target audience, the Fashion House uses the following techniques: print media, television advertisement, online promotion, and in-store advertising. In marketing policy, Chanel went for the famous ambassadors. To advertise, the company chooses not only just popular celebrities but those persons who follow the ideas or emotions of one or another collection.
Description: Кременчук А. В. Рекламно-комунікаційні технології бренду Chanel : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 161 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2640
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кременчук А.В. диплом.pdfМагістерська робота3.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.