Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2641
Title: SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії
Authors: Макаренко, Марина Вікторівна
Keywords: SMM
ТМ Gulfstream
соціальні мережі
маркетинг
стратегія
комунікаційна стратегія
GFS
social media marketing
social networks
marketing
strategy
communication strategy
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Магістерська робота «SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії» – основний текст – 69 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 75 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційна стратегія розвитку компанії ТОВ «GFS» та компанії-конкурента. Предметом є характеристика SMM-інструментів у розробці комунікаційної стратегії в соціальних мережах. Мета дослідження полягає у виявленні тенденцій розбудови/формування комплексу заходів SMM-стратегії для просування ТОВ «GFS» (ТМ Gulfstream), налагодження контакту зі споживачами в соціальних мережах. Методи дослідження. Під час роботи над магістерським проєктом застосовано методи аналізу та порівняння, синтезу теоретичних та емпіричних матеріалів, рецепції та узагальнення. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: – осмислити феномен соціально-медійного маркетингу та його функціональні можливості у загальній маркетинговій стратегії; – розглянути тенденції та напрямки розвитку SMM в Україні та світі; – проаналізувати комунікаційні стратегії в соціальних мережах компаній-конкурентів ТОВ «GFS» та ТОВ «АРТ ОФ КУКІНГ»; – розробити SMM-стратегію для компанії ТОВ «GFS» та простежити ефективність запропонованої комунікаційної стратегії. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розкриттю поняття та особливості SMM, роль соціально-медійного маркетингу у маркетинговій стратегії і перспективи розвитку реклами в соціальних мережах досліджували вітчизняні і зарубіжні дослідники Д. Павловський, І. Хмарська, А. Шахдинарян, В. Ким, Н. Савицька, Н. Омельчук, О. Сохацька, І. Башинська, Д. Халілов, Д. Морилов, М. Кутузов, Г. Неяскін, Н. Холмогорова, Н. Кисельов, Л. Кортленд, К. Ших, Е. Голубков, М. Гундарін, Д. Чернова, Т. Родіна, Г. Вишлинський та інші. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у кваліфікаційній роботі магістра окреслена роль соціально-медійного маркетингу в загальній маркетинговій стратегії, визначена та проаналізована ефективна стратегія просування компанії в соціальних мережах. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок у професійній діяльності SMM-спеціалістів, маркетологів, аналітиків, PR-менеджерів, рекламістів, контент-менеджерів, а також можуть бути використані під час вивчення курсів з реклами, PR, маркетингу, SMM у вишах.
EN : Social networks are an advanced platform for product promotion. As part of the study, the role of social media marketing in the overall marketing strategy has been determined and SMM-tools for merchandising companies’ products have been considered. The tendencies and directions of SMM development in Ukraine and the world are determined. Examples of global experience in applying the potential of SMM as a communication strategy for the development of companies are given. The goal of research is to develop the action plan for the SMM strategy to promote LLC «GFS» (TM Gulfstream), to improve contacts with consumers in social networks through a communication strategy and analysis of its effectiveness. In the process of contrastive analysis of the communication strategy of LLC «GFS» (gulfstream_drinks_shop in Instagram and «Gulfstream Drinks» in Facebook) and social networks of the competing LLC «ART OF COOKING» (TM Меаl Тime) the global problems with low audience activity have been revealed. In order to increase the activity of the audience and demand the necessity to change the strategy of promoting TM Gulfstream in social networks was established. Among the threats the extremely growing up competitive market is highlighted. Further, a step-by-step strategy has been developed to promote the LLC «GFS» (TM Gulfstream) in the social networks of Facebook and Instagram. Based on quantitative indicators the final assessment of performance showed the rate of growth of target audience in the Facebook group of «Gulfstream Drinks» and on the gulfstream_drinks_shop page in Instagram, and indicators in the form of sales growth and interest among consumers and the audience. A contrastive analysis was also carried out with previous indicators of audience engagement and users’ actions in the social networks of Facebook and Instagram.
Description: Макаренко М. В. SMM як комунікаційна стратегія розвитку компанії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. Д. Баранецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 109 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2641
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макаренко М.В. диплом.pdfМагістерська робота4.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.