Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2645
Title: PR-засоби формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні
Authors: Бурило, Наталія Андріївна
Keywords: PR-просування
PR-стратегія
PR-аудит
громадська організація
децентралізація
об’єднана територіальна громада
цільова аудиторія
корпоративна соціальна відповідальність (СSR)
SMM
PR promotion
PR strategy
PR audit
public organization
decentralization
decentralized territorial communities
target audience
corporate social responsibility (CSR)
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Магістерська робота «PR-засоби формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 72 джерела. Об'єктом дослідження є PR-засоби формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні, стан громадської сфери в Україні та аналіз необхідності комунікаційної діяльності для громадських організацій, а також розмаїття PR-інструментів задля розробки та реалізації комунікаційної стратегії у соціальному секторі на прикладах українських громадських організацій у сучасних умовах громадянського суспільства, що трансформується. Предметом дослідження є планування та реалізація PR-стратегії та вибір PR-засобів формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні для громадського проєкту «Децентралізація приносить прозорість та ефективність в освіті та медицині» («ДІЄМО)», що здійснює свою діяльність у рамках масштабної реформи децентралізації, а також роль PR-діяльності на розвиток конкретно цієї ініціативи та на громадянське суспільство загалом. Метою дослідження є довести необхідність комплексного професійного PR-супроводу та використання PR-засобів формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні як для проєктів у громадській сфері загалом, так і для проєктів на кшталт «ДІЄМО», що працюють у сфері децентралізації. Методи дослідження: для з’ясування тематико-типологічних пріоритетів та особливостей адаптації закордонних форматних реаліті-шоу було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) дати детальну характеристику та аналіз стану громадської сфери в Україні та вплив реформи децентралізації на громадську активність 2) деталізувати технологію розробки PR-стратегії для громадських проєктів та виокремити вимоги до неї у розрізі громадських установ; 3) виявити глибинні соціологічні передумови актуальності та необхідності PR-діяльності для громадських проєктів у сфері децентралізації загалом та конкретно для проєкту «ДІЄМО»; 4) продемонструвати приклад якісного планування та реалізації PR- стратегії для громадського проєкту «ДІЄМО», звертаючи увагу на проблематику та виклики сфери, за допомогою сучасних та класичних PR-інструментів та PR-засобів формування іміджу; 5) проаналізувати ефективність PR-просування громадського проєкту «ДІЄМО». Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені вивченню та аналізу системи PR-діяльності, професійних вимог до PR-спеціалістів, розробки та впровадження комунікаційної стратегії, таких вітчизняних і зарубіжних фахівців із піару та соціальних комунікацій: В. Бебика, В. Березенко, В. Бугрима, М. Горкіної, Д. Коника, А. Мельничука, М. Наумової, Г. Почепцова, Є. Ромата, А. Ротовського, Є. Тихомирової, Я. Ясиневич. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дослідження є першою спробою не тільки визначити найголовніші аспекти діяльності громадських паблік рилейшнз, що є запорукою розвитку громадянської культури нашої держави; вивчити деталі професійної специфіки PR-фахівців, що працюють у громадській сфері, а також дати оцінку сучасному стану соціальним зв'язкам з громадськістю в Україні, виокремивши конкретні приклади, а й презентувати розроблену та таку, що знаходиться на етапі практичного впровадження, PR-стратегію громадського проєкту «ДІЄМО», що працює у темі децентралізації, а також імідж цього проєкту та PR-інструменти його формування. Крім цього, зробити аналіз викликів й задач, що стоять перед PR-фахівцем у громадській сфері, а також аргументовано довести важливість якісного PR-супровіду для громадських установ, особливо в час активної трансформації свідомості суспільства. 7 Сфера застосування. Матеріали дипломного дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання спецкурсів у ВНЗ та розробки спецсемінарів, тренінгів, конференцій, форумів, пов’язаних із вивченням соціальних комунікацій, бренду громадських установ, розвитком громадянської свідомості, патріотизмом, психологією, маркетингом, дослідженням стану громадянського суспільства і розвитком об’єднаних територіальних громад в умовах децентралізації, запровадження антикорупційних інструментів в Україні, соціологічних та політичних передумов для розробки глибинної PR-стратегії, а також під час курсових і дипломних робіт студентами факультетів журналістики, маркетингу, менеджменту, соціології та управління, психології, політології.
EN : Burylo N.A. PR-tools for image building of non-governmental organizations in modern Ukraine. Zaporizhzhya, 2019. 75 pp. The goal of the study is to prove the need of the comprehensive professional PR support and the use of PR-tools for image building of non-governmental organizations in modern Ukraine for all public sector projects, and also for projects like the UCCCT, which work in the field of decentralization. To achieve this goal it is necessary to make the following tasks: to give a detailed description and analysis of the public sphere in Ukraine, and the impact of the decentralization reform on public activity; to detail the technology of PR-strategy development for public projects, and to distinguish requirements for it in the context of public institutions; identify the deep sociological preconditions for the relevance and necessity of PR activities for public projects, which work in the field of decentralization, and for the UCCCT project in particular; to demonstrate an example of qualitative planning and implementation of PR-strategy for the UCCCT public project, paying attention to the problems and challenges of the sphere, using modern and classic PR-tools for image building; to analyze the effectiveness of PR-promotion of the UCCCT public project. The research uses a combination of scientific approaches and principles that have made it possible to explore comprehensively the problem of professional and integrated PR activities for public projects, and those ones which work in the field of decentralization. Using a systematic approach, it was possible to analyze the state of the public sphere in Ukraine and the broad impact of decentralization reform on public activity. The use of the structural-functional method allowed to elaborate the technology of PR strategy development for public projects and to distinguish the requirements for them in the context of public institutions. With the help of an interdisciplinary approach, the example of qualitative PR strategy planning and implementation was demonstrated with the help of modern and classic PR-tools within the public UCCCT project. The method of analysis and synthesis was also 92 actively used, which revealed the deep sociological preconditions for the relevance and necessity of PR activities for public projects, which work in the field of decentralization, and for the UCCCT project in particular. It should also be noted that were used such methods as: the empirical one in measuring the quantitative results of a communication strategy; the predicting one to outcome of a PR audit and verifying a forecast; the content analysis within the study of materials of various formats and genres; the factor analysis in order to summarize the factors necessary to achieve the effectiveness of PR activities of a NGO. Starting from 2014, which can be considered as a new age of the independency in Ukraine, a creation boom of public organizations, projects, volunteer initiatives, independent mass media, existing on an activist basis, has began in our country. Thus, there was also an urgent problem to develop quality public relations and communication strategies for NGOs and projects. In this research we made the conclusion that the importance and demand for quality PR communication in public sector projects will only increase. Among the important principles of communication are the following basic: completeness, truthfulness and regularity of communications; individual and innovative approach in the choice of communication channels; creativity of presenting messages; two-way operational and friendly feedback is established. Tools of image building are necessary to use to build a target audience`s trust for NGOs. PR strategy is the extremely powerful tool for establishing systemic communication in the directions of activity of each public institution in general and of each public project particularly. The PR activity plan is the main document which regulates the implementation of external and internal communications and the basis of the promotion. The quality implementation of PR strategy will strengthen the impact and positive image of any project, attract target audiences, the media relations, and create the capacity for proactive bilateral communication with authorities, activists, donors and other groups of civil society.
Description: Бурило Н. А. PR-засоби формування іміджу неурядових організацій в сучасній Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 93 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2645
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бурило Н.А. диплом.pdfМагістерська робота1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.