Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2655
Title: Вплив соціальної реклами на формування цінностей підлітків
Authors: Яковлєва, Катерина Михайлівна
Keywords: підлітковий вік
соціально-педагогічна робота
реабілітаційна діяльність соціального-педагога
реклама
соціальна реклама
маніпуляційні техніки
adolescent
social work
rehabilitation activities of the social teacher
advertising
social advertising
handling techniques
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 67 с., 4 таблиці, 3 рисунка, 63 джерела, 2 додатки. Об’єкт дослідження – процес формування особистості підлітка. Предмет дослідження – вплив соціальної реклами на формування цінностей в підлітковому віці. Мета дослідження – вивчити вплив соціальної реклами на формування ціннісної сфери підлітків. Методи дослідження: - теоретичний аналіз соціально-педагогічної літератури; - емпіричні: спостереження, анкетування. Теоретичне значення дослідження в тому, що нами проведено ґрунтовний аналіз наукової літератури з проблеми впливу соціальної реклами на процес формування мотиваційно-ціннісної сфери підлітка. Практичне значення роботи в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в професійній діяльності соціального педагога, в роботі фахівців психологічних служб освітніх закладів.
EN : Qualification work: 67 pp., 4 tables, 3 figures, 63 sources, 2 supplements. The object of study is the process of forming a teenager's personality. The subject of the study - the impact of social advertising on the formation of values ​​in adolescence. The purpose of the study is to study the impact of social advertising on the formation of the adolescent value sphere. Research methods: - theoretical analysis of socio-pedagogical literature; - empirical: observations, questionnaires. The theoretical significance of the study is that we conducted a thorough analysis of the scientific literature on the problem of the impact of social advertising on the formation of the motivational and value sphere of the teenager. The practical significance of the work is that the materials of the research can be used in the professional activity of the social teacher, in the work of specialists of psychological services of educational institutions.
Description: Яковлєва К. М. Вплив соіціальної реклами на формування цінностей підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2655
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakovleva C.pdfМагістерська робота809.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.