Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2681
Title: Засоби просування продукції українських видавництв
Authors: Самойлова, Олександра Юріївна
Keywords: промоція
прямий маркетинг
маркетингова стратегія
персональний продаж
реклама
паблік рілейшнз
маркетинг
виставки
ярмарки
попит
збут
promotion
marketing
marketing strategy
personal sales
advertising
public relays
direct marketing
exhibitions
fairs
demand
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Засоби просування продукції українських видавництв», 79 с., 53 джерела. Об’єкт дослідження ‒ бренди видавництв «Видавництво Старого Лева» («ВСЛ») (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Київ). Предмет ‒ маркетингові стратегії просування продукції видавництв «ВСЛ» (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Київ). Мета дослідження – проаналізувати засоби просування продукції видавництвами «ВСЛ» (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Київ). Поставлена мета передбачає формулювання таких завдань: – визначити особливості формування та просування видавничого бренду видавництв «ВСЛ» (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Київ); – охарактеризувати бренд видавництв «ВСЛ» (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Київ) як продукт комунікації; – розкрити особливості маркетингової політики розповсюдження продукції «ВСЛ» ТА «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА»; – визначити особливості маркетингової стратегії видавництва «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Київ); – провести порівняльний аналіз випуску та розповсюдження продукції «Видавництва Старого Лева»; – проаналізувати ефективність контенту на сторінках видавництв «Видавництво Старого Лева» та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» у соціальній мережі Facebook. Методологічні засади дослідження маркетингових аспектів книговидавничої діяльності знайшли відображення у працях провідних науковців: О. Антоник, Е. Бейверстоха, Х. Бема, А. Бессараб, Т. Булах, Й. Вернера, Г. Грема, Н. Зелінської, Н. Еріашвілі, Є. Комарова, Б. Лєнського, М. Маковєєва, М. Руденка, М. Тимошика, В. Ткаченка, Г. Хаарда, Г. Шульца, П. Форсайта та інших. Методи дослідження: методи наукової абстракції, аналізу, синтезу, індукції, дедукції, логічного аналізу, системного підходу тощо. Методи дослідження: монографічний – при вивченні літературних джерел, практики маркетингової діяльності видавництв «ВСЛ» ТА «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА»; теоретичне узагальнення, порівняння та аналогії – для розкриття сутності поняття «маркетингова стратегія»; абстрактно-логічний – для здійснення теоретичних узагальнень, формування висновків та обґрунтування нових гіпотез, а також метод контент-аналізу за допомогою інтернет-сервісів (для аналізу ефективності контенту на сторінці соціальної мережі). Новизна роботи. Новизна даної роботи зумовлена тим, що тематика промоції книжкових видань в Україні досі залишається недостатньо розробленою, особливо щодо промоції видань засобами мережі Інтернет, і потребує комплексного підходу до вивчення усього досвіду, та аналізу перспектив розвитку ефективності видавництв «ВСЛ» (Львів) та «А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА» (Київ) на основі аналізу контенту брендових сторінок у соціальних мережах. Сфера застосування. Зібраний теоретичний і науково-практичний фактаж може слугувати джерельною базою для спецкурсів, присвячених маркетинговим стратегіям просування книжкової продукції. Результати дослідження можуть бути використанні для розробки ефективної промоції друкованих видань у всеукраїнських та регіональних видавництвах.
EN : Samoilova O. Y. Means of promotion of products of Ukrainian publishing houses. Zaporizhzhia, 2019. 79 p. The purpose of the study was to analyze the means of promoting the products of «Old Leo Publishing House» (Lviv) and A-BA-BA-HA-LA-MA-GA (Kyiv). The goal is to formulate a number of tasks: to determine the peculiarities of formation and promotion of the publishing brand of "VSL" (Lviv) and "A-BA-BAHA-LA-MA-GA" publishing houses (Kiev); to characterize the brand of «Old Leo Publishing House» (Lviv) and «A-BA-BA-HA-LA-MA-GA» (Kyiv) as a communication product; to reveal the peculiarities of the marketing policy of distribution of the products «Old Leo Publishing House» and «A-BA-BA-HA-LAMA-GA»; to identify the peculiarities of the marketing strategy of the publishing house A-BA-BA-HA-LA-MA-GA (Kiev); to carry out a comparative analysis of the production and distribution of products of the Old Lion Publishing House; to analyze the effectiveness of content on the pages of the publishers of «Old Leo Publishing House» and "A-BA-BA-HA-LA-MA-GA» on the social network Facebook. Research methods were used to accomplish the tasks: methods of scientific abstraction, analysis, synthesis, induction, deduction, logical analysis, systematic approach, etc. Methods of research: monographic – in the study of literary sources, the practice of marketing activities of the publishers «Old Leo Publishing House» and «A-BA-BA-HA-LA-MA-GA»; theoretical generalization, comparison and analogy –to reveal the essence of the concept of «marketing strategy»; abstract-logical – to make theoretical generalizations, formulate conclusions and substantiate new hypotheses, as well as a method of content analysis using Internet services (to analyze the effectiveness of content on a social network page)
Description: Самойлова О. Ю. Засоби просування продукції українських видавництв : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. А. Ковпак. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2681
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Самойлова О.Ю. диплом.pdfМагістерська робота967.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.