Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2688
Title: Соціальна інклюзія дітей з дефектами мови
Authors: Меньшова, Валерія Сергіївна
Keywords: соціальна робота
технологія соціальної роботи
інклюзія
соціальна інклюзія
дитина
діти з дефектами мови
social work
social work technology
inclusion
social inclusion
child
children with speech defects
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Мета дослідження: дослідити особливості соціальної інклюзії дітей з дефектами мови. Об’єкт дослідження: діти з вадами мовлення. Предмет дослідження: особливості соціальної інклюзії дітей з дефектами мови. Методи дослідження: абстрагування, індукція, метод термінологічного аналізу понять, аналіз, синтез, дедукція, інтуїція, систематизація, узагальнення, правовий метод, історичний метод, бібліографічний метод, спостереження, опитування. Гіпотеза: вивчення соціально-психологічних особливостей дітей з дефектами мови сприятиме покращенню роботи з ними в системі соціальної інклюзії. Висновки: 1. Остаточно інклюзія стала підтримуватись законодавчою базою України з 2010 року, коли до Закону України «Про загальну середню освіту» були внесені зміни, згідно з якими загальноосвітні навчальні заклади могли повноправно створювати спеціальні та інклюзивні класи для навчання дітей з особливими потребами. 2. Загальними особливостями дітей з різними дефектами мови є сором’язливість, беззахисність, невпевненість у собі, бажання до усамітнення, почуття пригніченості і постійне переживання за своє мовлення, страх висловлювати свою думку за присутності незнайомих людей. 3. Працюючи з дітьми з дефектами мови, соціальні працівники найбільш часто застосовують такі методи психокорекції: ігрова терапія, арт-терапія, терапія піском, музикотерапія, бібліотерапія, психогімнастика та аутотренінг.
EN : Research purpose is to study the features of social inclusion of children with speech defects. Research object is the children with speech defects. Research subject is the features of social inclusion of children with speech defects. Research methods are abstraction, induction, method of terminological concepts analysis, analysis, synthesis, deduction, intuition, systematization, generalization, legal, historical, bibliographic methods, observation, surveys. Research hypothesis is that studying the socio-psychological characteristics of children with speech defects will help to improve the work with them in the social inclusion system. Conclusions: 1. Inclusion has been supported by the legislative framework of Ukraine since 2010, when the Law of Ukraine “On General Secondary Education” was amended, according to which institutions of general education could create special and inclusive classes for the education of children with special needs. 2. Common features of children with various speech defects include shyness, helplessness, self-doubt, desire to be alone, feeling depressed and constantly anxious about their speech, fear of expressing their opinions in the presence of strangers. 3. When working with children with speech defects, social workers most often use the following methods of psycho-correction: game therapy, art therapy, sand therapy, music therapy, bibliotherapy, psycho-gymnastics, and auto-training.
Description: Меньшова В. С. Соціальна інклюзія дітей з дефектами мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. В. Маловічко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2688
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Меньшова.pdfМагістерська робота1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.