Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2692
Title: «Телефон довіри» як технологія кризового втручання у соціальній роботі
Authors: Пахотіна, Лілія Віталіївна
Keywords: телефоне консультування
телефон довіри
технології соціальної роботи
кризове втручання
криза
соціальна робота
telephone consulting
telephone of trust
social work technologies
crisis intervention
crisis
social work
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Мета дослідження: дослідити основні засади функціонування «телефону довіри» як технології кризового втручання у соціальній роботі. Об’єктом дослідження є технології кризового та екстреного втручання у соціальній роботі. Предметом дослідження є процес функціонування «телефону довіри» як технології кризового втручання у соціальній роботі. Методи дослідження: аналітичний метод, метод синтезу, метод абстрагування, індуктивний метод, дедуктивний метод, метод порівняння. Гіпотеза дослідження: технологія телефону довіри має включати можливості спілкування у соціальних мережах, що покращить контакт з неповнолітніми особами, які потребують допомоги. Висновки: 1. Телефонне консультування – спеціально організований процес спілкування консультанта з клієнтом по телефону, за допомого якого у клієнта можуть бути актуалізовані додаткові внутрішні ресурси, психічні сили та здібності заради пошуку нових можливостей виходу із складних життєвих ситуацій. 2. Ситуація з можливістю кризового втручання наводить на думку про необхідність трансформації умов українського задзеркалля на користь конкретного громадянина. Тому в своїй роботі ми висвітлюємо ідею «мессенджеру довіри» задля того, щоб допомога була більш актуальною та доступною для громади різного віку.
EN : Research purpose is to study the basic functioning principles of the “telephone of trust” as a technology of crisis intervention in social work. Research object is the technology of crisis and emergency intervention in social work. Research subject is the process of the “telephone of trust” functioning as a technology of crisis intervention in social work. Research methods are analytical, synthesis, abstraction, induction, deduction, comparison method. Research hypothesis is that “telephone of trust” technology should include social networking opportunities that will improve contact with juveniles who need help. Conclusions: 1. Telephone consulting is a specially organized process of communicating with a client over the telephone, with the help of which the client may have an updated additional internal resources, psychical powers and abilities in order to find new opportunities to overcome difficult life situations. 2. The situation with the possibility of crisis intervention suggests the need to transform the conditions of the Ukrainian looking glass in favor of a particular citizen. Therefore, in our work we cover the idea of a “messenger of trust” in order to make the assistance more relevant and accessible to the community of all ages.
Description: Пахотіна Л. В. «Телефон довіри» як технологія кризового втручання у соціальній роботі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. П. Масюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2692
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пахотіна.pdfМагістерська робота2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.