Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2693
Title: Потенціал технологій соціального маркетингу у подоланні кризи молодої сім’ї в Україні
Authors: Сергієнко, Анастасія Євгенівна
Keywords: соціальна робота
соціальний маркетинг
молода сім’я
криза
технології соціального маркетингу
потенціал
social work
social marketing
young family
crisis
social marketing technology
potential
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Мета дослідження: вивчення особливостей потенціалу технологій соціального маркетингу у подоланні кризи молодої сім’ї в Україні. Об’єкт дослідження: сучасна молода родина в Україні. Предмет дослідження: теоретичні і практичні аспекти потенціалу технологій соціального маркетингу в подоланні кризи молодої сім’ї в Україні. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, порівняння, структурно-функціональний. Гіпотеза: направлене використання технологій соціального маркетингу в роботі соціальних працівників буде сприяти зменшенню кількості молодих родин в стані кризи запорізького регіону. Висновки: 1. Маркетинг в соціальній сфері – контактування людей, при якій засвоюються нові погляди, а усталені норми поведінки змінюються. Таким чином, при зміні власної позиції або точки зору, трансформується модель поведінки, а отже як наслідок зміна шляхів вирішення конкретної проблеми. 2. Програма соціального маркетингу не схожа на рекламну кампанію громадських послуг, головним фактором є врахування соціальних проблем, якість надання послуг та їх поширення серед людей. 3. Діяльність соціальних служб в Запорізькій області є вагомою частиною процесів соціального маркетингу. Зріст кількості таких центрів, визначає їх конкурентоспроможність, кожен центр має свій особистий напрямок, постійно вдосконалює свою роботу та розширює свої можливості, як наслідок можемо спостерігати тенденцію зростання популярності, а отже й своєї вагомості й значущості.
EN : Research purpose is to study the features of the potential of social marketing technologies to overcome the crisis of young families in Ukraine. Research object is the modern young family in Ukraine. Research subject is theoretical and practical aspects of the potential of social marketing technologies to overcome the crisis of young family in Ukraine. Research methods are analysis, synthesis, induction, comparison, structural and functional. Research hypothesis is that the direct use of social marketing technologies in social workers’ activity will help to reduce the number of young families in crisis in Zaporizhzhya region. Conclusions: 1. Marketing in the social sphere is the process of people’s contacting through the course of which new views are learned and established behaviors changed. Thus, altering one’s position or point of view transforms the behavior model, and as a consequence changes the ways of solving a particular problem. 2. The social marketing program is not like a public service advertising campaign; its main factor is the social problems consideration, the quality of service delivery and dissemination to people. 3. The activities of social services in Zaporizhzhya region are an important part of social marketing processes. Increasing the number of such centers determines their competitiveness; each center has its own direction, constantly improving its work and expanding its capabilities, as a consequence, we can observe a trend of popularity increase, and therefore its importance and significance.
Description: Сергієнко А. Є. Потенціал технологій соціального маркетингу у подоланні кризи молодої сім’ї в Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2693
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сергієнко.pdfМагістерська робота2.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.