Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2794
Title: Дослідження та удоскосконалення клієнтського сервісу як засіб підвищення економічної ефективності торгівельного підприємства
Authors: Соколова, Анна Сергіївна
Keywords: клієнтський сервіс
клієнтський досвід
маркетинг вражень
клієнт
рітейл
діагностика
customer service
customer experience
impression marketing
client
retail
diagnostics
Issue Date: 2020
Abstract: EN : The essence and problems of client service are determined. The analysis of existing methods of diagnostics of client service is given. The client service impact on economic efficiency of company was determined. International experience of improving customer service have been analysed. Customer service improvement program has been developed. Economic efficiency of the customer service improvement program has been confirmed.
UA : Визначено сутність клієнтського сервісу та основні методи й проблеми його діагностики. Досліджено вплив клієнтського сервісу на економічну ефективність підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність підприємства та стан клієнтського сервісу, а також зарубіжний досвід удосконалення клієнтського сервісу. Розроблено програму удосконалення клієнтського сервісу. Економічно обґрунтовано ефективність програми удосконалення клієнтського сервісу.
Description: Соколова А. С. Дослідження та удоскосконалення клієнтського сервісу як засіб підвищення економічної ефективності торгівельного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 076 «Підприємство, торгівля та біржова діяльність» / наук. керівник О. О. Дробишева. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 138 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2794
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри інформаційної економіки, підприємництва та фінансів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Соколова А.С..pdfМагістерська робота3.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.