Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2812
Title: Формування корпоративних цінностей у системі місцевого самоврядування
Authors: Бучинский, Станіслав Юрійович
Keywords: корпоративні цінності
корпоративна культура
органи місцевого самоврядування
система
corporate values
corporate culture
local selfgovernment bodies
system
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Мета дослідження: дослідити специфіку корпоративних цінностей вюсистемі соціального контролю в органах місцевого самоврядування та розробити напрями оптимізації цього дослідження. Об’єкт дослідження: система місцевого самоврядування. Предмет дослідження: корпоративні цінності в системі місцевого самоврядування. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-функціональний, аналіз статистичних даних. Новизна дослідження: дослідження полягає у тому, що у ньому пропонуються заходи щодо поліпшення функціонування системи корпоративних цінностей в органах державної влади. Гіпотеза: дослідження е теза про те, що корпоративні цінності є визначальною складовою дієвої системи органів місцевого самоврядування. Висновки: 1. Корпоративні цінності - це певна ідеологічна форма внутрішнього і зовнішнього впливу на людей для досягнення певної мети або комплексу цілей. 2. 3 огляду на залучення України до процесів глобалізації, а також у зв'язку з наростаючою соціально-політичною кризою проблема корпоративних цінностей набуває особливого значення. Міцна корпоративна культура може і має стати тією основою, що допоможе не лише зберегти колектив органів місцевого самоврядування в складні часи, але й набути особливих переваг. 3. Для створення нової корпоративної культури потрібно багато часу, оскільки старі корпоративні цінності укорінюються у свідомості людей, що зберігають прихильність до них. Ця робота містить у собі формування нової місії; цілей державного органу та її ідеології, моделі ефективного управління.
EN : Research purpose is to investigate the specifics of corporate values in the system of social control in local government bodies and to develop directions for the research optimization. Research object is the local self-government system. Research subject is the corporate values in the local self-government system. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, structuralfunctional, statistics analysis. Research novelty lies in the measures proposed to improve the functioning of the corporate value system of public authorities. Research hypothesis is that corporate values are a decisive component of an effective system of local self-government bodies. Conclusions: 1. Corporate values are a certain ideological form of internal and external influence on people aiming to achieve a specific goal or set of goals. 2. Taking into account Ukraine’s involvement in the processes of globalization, as well as the growing socio-political crisis, the problem of corporate values is of particular importance. A strong corporate culture can and should be the foundation that will help not only to retain local governments in times of difficulty, but also gain special benefits. 3. It takes a long time to create a new corporate culture, as old corporate values are rooted in the minds of people who remain committed to them. This work involves the formation of a new mission; goals of the state body and its ideology, effective management model.
Description: Бучинский С. Ю. Формування корпоративних цінностей у системі місцевого самоврядування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник І. І. Капріцин. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2812
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бучинський.pdfМагістерська робота1.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.