Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2861
Title: Соціальна мережа YouTube, як платформа для просування контенту українських телеканалів
Other Titles: The Social Network YouTube as a Platform for Promoting the Content of Ukrainian TV Channels
Authors: Семенець, Олександра Володимирівна
Keywords: соціальні медіа
social media
відеохостинг
YouTube
соціальна мережа
монетизація
відеоконтент
українські телеканали
Інтернет
video hosting
social network
monetization
video content
Ukrainian TV channels
Internet
Issue Date: 2019
Abstract: UA : Тема кваліфікаційної роботи магістра: «Соціальна мережа YouTube як платформа для просування контенту українських телеканалів». Сторінок основного тексту – 77, використаних джерел – 90. Мета роботи: визначити умови формування телевізійного контенту в соціальній мережі YouTube. У зв’язку з поставленою метою, потрібно розв’язати такі завдання: 1) охарактеризувати інтеграцію телебачення та соціальної мережі; 2) визначити роль соціальних медіа в сучасному інформаційному суспільстві; 3) проаналізувати історію розвитку відеохостингу YouTube; 4) дослідити контент на YouTube-каналі українського телепростору; 5) сформувати фактори, які успішно впливають на розвиток каналу в соціальній мережі; 6) охарактеризувати основні ознаки монетизації сторінки YouTube. Об’єкт дослідження: YouTube-канали, які належать новинним програмам телеканалу «СТБ» за жовтень 2019 р., телеканалів «1+1» та ТРК «Україна» за жовтень-листопад 2019 р. Предмет дослідження – відеоматеріали опубліковані у відеохостингу загальнонаціональних телеканалів як спосіб просування контенту та формуванню додаткового прибутку. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу, спостереження, порівняння, опис та моніторинг. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду основ розвитку соціальних медіа в сучасному інформаційному просторі, таких вітчизняних і зарубіжних вченихжурналістикознавців: Л. Бітков, Є. Бойцов, А. Верник, О. Грищенко, Р. Дукін, С. Коваль, А. Короткоє, О. Ларіонова, В.Олександрович, М. Соловьов, Е. Ткачьов, В. Трофанюк, А. Фокін. 6 Наукова новизна дослідження полягає у аналізі створення телевізійного контенту загальнонаціональних телеканалів на відеохостингу YouTube Вперше: – з’ясовано як українські телеканали за допомогою соціальної мережі YouTube отримують прибуток. Удосконалено: – тлумачення поняття «соціальні медіа» як можливість розвитку та популярності контенту на телебаченні. Набуло подальшого розвитку: – встановлено специфіку створення контенту в соціальній мережі YouTube. Практичне значення одержаних результатів. Результати дослідження можуть бути використані телевізійними журналістами, контент-мейкерами, які створюють контент на YouTube-каналі. Теоретичне значення дослідження. Матеріали дипломної роботи можуть бути використані під час подальших наукових розробок, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики, а також для подальших розробок цієї теми науковцями.
EN : Semenets A. V. The Social Network YouTube as a Platform for Promoting the Content of Ukrainian TV Channels. Zaporizhzhia, 2019. 83 p. This research deals with the promotion of a television product on the YouTube social network. As the Internet is now more popular in the media field, Television channels are beginning to integrate and improve its capabilities. Many scientists believe that the Internet will replace television. But we see a successful combination of these both spheres. The relevance of this research is due to the fact that the audience prefers social networks, including YouTube. Because of this, Television is constantly trying to expand its capabilities and create video content for the World Wide Web in effort to retain the positions of the most popular media. Today, the media that have their own pages on YouTube have more advantages, because these media are in fast-growing sector. Through video hosting analysis, we investigated which methods are used by TV channels for its promotion. The purpose of this research is to consider the peculiarities of the functioning and conditions of formation of television content in social networks, video hosts, mobile applications and services. To achieve this goal, we identified the features of creating content on the Internet and analyzed the conditions of the formation of TV content on the social network YouTube. The results of the study prove that content promotion by TV channels is one of the most simple and pay-free types. For TV channels, social networking is a supportive platform for product distribution, additional revenue generation and audience engagement with its user-friendly and intuitive interface. During the survey, it was found that most of the audience prefers to watch news on a page in video hosting.
Description: Семенець О. В. Соціальна мережа YouTube як платформа для просування контенту українських телеканалів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник О. В. Усманова. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 94 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2861
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семенець-О.-магистерська.pdfМагістерська робота2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.