Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2903
Title: Соціально-педагогічний супровід батьків дітей з розладами аутистичного спектру
Authors: Шурубор, Костянтин Георгійович
Keywords: аутизм
дитина з розладами аутистичного спектру
батьки дітей з розладами аутистичного спектру
соціально-педагогічні умови
соціально-педагогічний супровід
auchiltism
socio-pedagogical support
child with autism spectrum disorders
parents o f children with autism spectrum disorders
socio-pedagogical conditions
socio-pedagogical support
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 8 таблиць, 61 джерело, 6 додатків. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічного супроводу батьків, Що мають дитину з розладами аутистичного спектра. Предмет дослідження: соціально-педагогічні умови супроводу батьків дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Мета дослідження: теоретичного обґрунтувати та експериментально перевірити соціально-педагогічні умови супроводу сімей, що мають дитину з розладами аутистичного спектра. Методи дослідження: аналіз та узагальнення наукових джерел; спостереження, анкетування, інтерв’ювання, бесіда. Теоретичне значення: визначення соціально-педагогічних умов супроводу батьків дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Практичне значення: розробка методичних рекомендацій соціальним педагогам щодо роботи з сім’ями, що виховують дитини дошкільного віку з розладами аутистичного спектра. Галузь використання: заклади освіти.
EN : The qualification work consists of introduction, 2 parts, conclusions, list of literature sources (61 items, 2 of them in foreign language), 6 addenda on 17 pages. The qualifying work volume is 112 pages long, 80 of them - main text. There are 8 tables. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of the problem of the socio-pedagogical support for parents of children with autism spectrum disorders (ASD). It defines the methods and techniques for tfie effective social and pedagogical support for parents of children with ASD. The research object: a family with a child with ASD. The research subject: socio-pedagogical conditions of support for parents of children with ASD. The research purpose: theoretical background and experimental verification of the socio-pedagogical conditions of support for families with a child with ASD. The research tasks are: 1) to analyze the literature on autism spectrum disorders as a socio- pedagogical problem; 2) to study the psychological features of children with autism spectrum disorders; 3) to define the role of family education in forming socially favourable behaviour in children with ASD. 4) to identify specificities of relationships in families with a child with ASD; 5) to substantiate the socio-pedagogical conditions of support for parents of children with ASD in a general secondary education institution.
Description: Шурубор К. Г. Соціально-педагогічний супровід батьків дітей з розладами аутистичного спектру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2903
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shurubor K.pdfМагістерська робота1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.