Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2941
Title: | Сучасні інтерактивні технології викладання німецьклї мови як іноземної |
Authors: | Котовенко, Владлена Едуардівна |
Keywords: | інтерактивні технології навчання інтерактивні форми роботи інтерактивні методи навчання онлайн сервіс LearningApps Веб 2.0 німецька як іноземна мова Web 2.0 Online-Service Learningapps Deutsch als Fremdsprache interaktive Lerntechnologien interaktive Arbeitsformen |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Дипломна робота –53 стор., 64джерела, 1 додаток. Об’єкт дослідження: дослідження є сучасні інтерактивні технології та їх вплив на методику викладання. Метою роботи є дослідити та виявити дидактичний потенціал онлайн сервісу LearningApps.Теоретико-методологічні засади: Аналіз наукових розвідок свідчить про зацікавленість науковців проблемами застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі. Використання інтерактивних методів навчання вивчали: І. Лукянченко, О. Пометун, О. Коротаєва, Т. Сердюк,та інші. Також німецькомовні та англомовні науковці такі як: R. Arnold, T. Strasser, W. Endres, T. O`Reilly, M.N. Lamy, R. Hampel. Мультимедійні системи як засоби інтерактивного навчання досліджували: М. Жалдак, М. Шут, Ю. Жук, Н. Дементієвська, О. Пінчук, О. Соколюк, П. Соколов. Інтерактивним технологіям навчання назаняттях з мови присвячені праці: І. Свириденко, І.Кочан, П. Сысоев, М. Сідун та інших науковців.Отримані результати: опис технології, яка спрямована на формування комунікативних навичок студентів на основі сервісу «LearningApps»; можливість використання результатів нашого дослідження в курсі методики викладання іноземних мов та при розробці навчально методичних посібників з іноземної мови. DE : Aktive Globalisierung, die Schaffung neuer Technologien erfordern die Aktualisierung von Bildungsprogrammen und den Einsatz interaktiver Lehrmethoden. Der Bildungsprozess muss den praktischen und spirituellen Bedürfnissen des modernen Menschen entsprechen. Daher beziehen sich die meisten methodischen Innovationen auf die Einführunginteraktiver Lehrmethoden im Bildungsprozess.DieHauptaufgaben der durchgeführten Studie waren folgende: das Konzept "moderne interaktiveTechnologien" zu definieren; die Methoden und Techniken des Deutschunterrichts bei derVerwendung interaktiver Technologien zu klassifizieren und zu berücksichtigen;eine auf dem Online-LearningApps-Dienstbasierende Unterrichtssequenz zu entwickeln;eine Umfrage unter den Studenten durchzuführen und deren Ergebnisse zu analysieren.Interaktive Methoden können als moderne Interpretation aktiver Lehrmethoden charakterisiert werden.Die interaktiven Methoden kombinieren die grundlegenden Eigenschaften und Prinzipien aktiver Methodenmit einer breiteren Interaktion der Schüler untereinander und mit dem Lehrer. Außerdem werden dieneuesten Computertechnologien in denBildungsprozesseingeführt. Mobile Gerätefinden ihre rasche Verbreitung,die eine positive Veränderung desBildungsprozessesbewirkt und ihn modernisiert.Der Einsatz mobiler Geräte im Lernprozess optimiert den Lernprozess und führt dazu, dass mit ihnen spezielle Trainingsspiele und soziale Dienste entstehen, wie beispielsweise der untersuchtekostenlose Onlinedienst Learning Apps.org.Mobile Geräte ergänzen den Lernprozess und bringen dieWeb2.0-Technologie auf die neue Stufe |
Description: | Котовенко В. Е. Сучасні інтерактивні технології викладання німецьклї мови як іноземної : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 53 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2941 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри німецької філології, перекладу та світової літератури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська Котовенко.pdf | Магістерська робота | 828.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.