Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3010
Title: Соціально-педагогічні аспекти екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку
Authors: Бірюк, Наталія Геннадіївна
Keywords: виховання
екологія
екологічне виховання
екологічна культура
свідомість
екологічна свідомість
екологічна освіта
старший дошкільний вік
education
ecology
ecological education
ecological culture
consciousness
ecological consciousness
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 68 с., 2 рисунка, 64 джерела. Об’єкт дослідження – екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – процес екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити методику використання казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Методи дослідження: теоретичні: аналіз філософських, природознавчих, психологічних і педагогічних джерел, програм, навчально-методичних посібників, педагогічної документації дошкільних навчальних закладів з метою визначення сутності, змісту, методів, особливостей процесу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку; емпіричні: педагогічний експеримент (констатувальний, формувальний, контрольний); діагностичні методи (анкетування, бесіда) з метою вивчення стану функціонування предмета дослідження; обсерваційні методи (пряме й побічне спостереження), вивчення продуктів діяльності дітей для виявлення ефективності розробленої методики екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку; статистичні: методи математичної обробки експериментальних даних. Практичне значення полягає у розробці та впровадженні методики використання казок природознавчого змісту у навчально-виховний процес дошкільних навчальних закладів з метою екологічного виховання дітей.
EN : Qualification work: 68 pages, 2 figures, 64 sources. The object of research is the ecological education of older preschool children age. The subject of research is the process of ecological education of older preschool children. The purpose of the research is to theoretically substantiate, develop and experimentally test the method of using a fairy tale of natural science content as a means of ecological education of older preschool children. Research methods: theoretical: analysis of philosophical, natural, psychological and pedagogical sources, programs, teaching aids, pedagogical documentation of preschool educational institutions to determine the nature, content, methods, features of the process of environmental education of older preschool children; empirical: pedagogical experiment (ascertaining, formative, control); diagnostic methods (questionnaire, interview) in order to study the functioning of the subject of study; observational methods (direct and indirect observation), study of products of children's activity for revealing of efficiency of the developed technique of ecological education of children of senior preschool age; statistical: methods of mathematical processing of experimental data. The practical significance lies in the development and implementation of methods for the use of fairy tales of natural science content in the educational process of preschool educational institutions for the purpose of ecological education of children.
Description: Бірюк Н. Г. Соціально-педагогічні аспекти екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3010
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biruk N.pdfМагістерська робота1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.