Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3020
Title: Сучасні прийоми інформування аудиторії за допомогою соцмереж і месенджерів
Other Titles: Modern Methods of Informing the Audience Using Social Networks and Messengers
Authors: Біантовський, Павло Андрійович
Keywords: онлайн-ЗМІ
соцмережі
методи інформування
месенджери
online media
social networks
methods of informing
journalistic standards
Issue Date: 2020
Abstract: UA : «Сучасні прийоми інформування аудиторії за допомогою соцмереж і месенджерів». Сторінок основного тексту – 76, використаних джерел – 78. Мета роботи полягає у дослідженні особливостей використання засобами масової інформації можливостей соцмереж для поширення і просування власного медіапродукту. Досягнення основної мети передбачає виконання таких завдань: - вивчити та узагальнити значення понять «нові медіа», «інтерактивність», «кросмедійність»; - окреслити теоретичне підгрунтя щодо застосування засобами масової інофромації технологій соцмереж; - схарактеризувати феномен дистрибуції контенту ЗМІ з допомогою різноманітних інформаційних каналів; - дослідити прийоми інформування аудиторії за допомогою соцмереж на прикладі обраних телеканалів та їх інформаційних платформ у соціальних мережах. - проаналізувати досвід інформування аудиторії в соцмережах, з’ясувати специфіку, недоліки та переваги такого виду журналістської роботи (в порівнянні з месенджерами, а також традиційними каналами поширення контенту). Об’єкт дослідження: контент телеканалів 112 UA, Телеканал Z, UA Запоріжжя, Pro Primorsk, ТВ-Голд, ТВ-Бердянськ, TV 5, Телекомпанія мтвплюс, Телеканал «Алекс», Орфей Леніне, Віта ТБ, UA Кропивницьке, UA Вінниця, Союз ТВ, ТВ Житомир, UA Житомир, ТТ Тисмениця, Вежа ІваноФранківськ, Телеканал Калуш, ТРК студія Івано-Франківськ, ОТБ Галиччина, Снятин ТБ, РАІ Івано-Франківськ, UA Карпати, який поширювався на сайтах, в соцмережах і частково в месенджерах. Предмет дослідження: прийоми інформування аудиторії цих телеканалів за допомогою соцмереж і месенджерів. Методологія. В процесі дослідження були використані: метод порівняння, а саме поділ інформації на телеканалах 112 UA, Телеканал Z, UA Запоріжжя, Pro Primorsk, ТВ-Голд, ТВ-Бердянськ, TV 5, Телекомпанія мтвплюс, Телеканал «Алекс», Орфей Леніне, Віта ТБ, UA Кропивницьке, UA Вінниця, Союз ТВ, ТВ Житомир, UA Житомир, ТТ Тисмениця, Вежа ІваноФранківськ, Телеканал Калуш, ТРК студія Івано-Франківськ, ОТБ Галиччина, Снятин ТБ, РАІ Івано-Франківськ, UA Карпати у месенджерах, а також інформації на веб-сайтах цих телеканалів; метод наукового опису; метод спостереження; порівняльний аналіз. Теоретико-методологічною основою дослідження стали праці вітчизняних та зарубіжних журналістико знавців О. Амзін, О. Градюшко, М. Колесникова, С. Машкова, М. Чабаненко, та інші. Наукова новизна отриманих результатів: Вперше: - здійснено аналіз подачі інформації на обраних телеканалах, а саме оперативності та повноти подання новин. - проведений контент-аналіз новин, які публікувалися на сторінках телеканалів у соцмережах. Удосконалено: - визначенні особливості подання інформації кожного обраного телеканалу на його сторінках у соцмережах та месенджерах; - проведений порівняльний аналіз інформаційних сторінок телеканалів у соцмережах та месенджерах. Набули подальшого розвитку: - аналіз подачі інформації регіональних та національних каналів на їх сторінках у соцмережах та месенджерах. Практичне значення: результати дослідження можуть бути використанні при написанні рефератів, курсових і дипломних робіт; при підготовці до практичних занять із дисципліни: журналістська етика, інтернетжурналістика, агенційна журналістика; у практичній діяльності журналістів. Теоретичне значення дослідження. Матеріали дослідження можуть бути використані для подальших наукових розробок на тему сучасних методів розповсюдження інформації через соцмережі та месенджери. Також можливість використати результати для продовження аналізу щодо визначення динаміки використання сторінок телеканалів у мережі інтернет.
EN : Actuality: the communicative role of mass-media in everyday life grows constantly. Therefore attention is to professional responsibility of journalists and ethic norms of journalism in the whole world, and lately in Ukraine, becomes all more captious. For Ukrainian mass-media of statement and observance of professional standarts remain the most issue of the day of informative space. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of using the media of social networking opportunities for distribution and promotion of their own media product. The achievement of the main goal involves the following tasks: - to study and generalize the meaning of the concepts of "new media", "interactivity", "cross-media"; - to outline the theoretical basis for the use of social networking technologies by mass media; - to characterize the phenomenon of distribution of media content through various information channels; Object of the study: content TV of channels more than 15. Subject of research: methods of informing the audience of these media through social networks. Methodology - In exploring this topic, we will use a method of comparison, compare the division of information on the channel 112, the channel 112 in the messenger, as well as the information on the website of this channel, in the work uses the method of scientific description, built on techniques of gathering information and observation, observations, comparative analysis. Results: analyzing the ways of presenting information on information platforms and social networks, we can say that in some social networks and messengers, "game" feedback from the audience is predominant, such information platforms as: telegrams, viber, instagrams. This is due to the fact that news is dominated not by comments but by the ability to express oneself to the event through emojis, gifs, and other interactive content, while most information platforms follow feedback through ordinary comments, but it doesn't matter, After all, the main thing is to try to feel like a participant in the events of any informational occasion or event.
Description: Біантовський П. А. Сучасні прийоми інформування аудиторії за допомогою соцмереж і месенджерів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник М. В. Чабаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3020
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кв робота магістра Біантовський.pdfМагістерська робота461.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.