Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3028
Title: | Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання |
Authors: | Черевата, Анастасія Віталіївна |
Keywords: | соціальний педагог інклюзивна освіта соціально-педагогічний супровід порушення психофізичного розвитку social pedagogue inclusive education socio-pedagogical support special needs |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Об’єкт дослідження – процес роботи соціального педагога в системі інклюзії.
Предмет дослідження – технології соціально-педагогічної роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
Мета – визначити основні технології роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі закладів освіти.
Завдання дослідження:
- вивчити психолого-педагогічну літературу по проблемам розвитку дітей, типологію патологій;
- визначити основні напрямки та завдання роботи соціального педагога з учнями з різними порушеннями психофізичного розвитку;
- проаналізувати технології соціально-педагогічної роботи в системі інклюзивного навчання.
Методи дослідження:
- теоретичні: аналіз літературних джерел з метою визначення науковотеоретичного підгрунтя дослідження, аналіз і синтез передового науковопрактичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів;
- емпіричні: спостереження, опитування, анкетування. EN : The object of research is the process of work of a social educator in the system of inclusion. The subject of research - the technology of socio-pedagogical work with students with special educational needs. The purpose is to determine the basic technologies of work of a social pedagogue in an inclusive environment of educational institutions. Objectives of the study: - to study the psychological and pedagogical literature on the problems of children's development, the typology of pathologies; - to determine the main directions and tasks of the social pedagogue's work with students with various disorders of psychophysical development; - to analyze the technologies of socio-pedagogical work in the system of inclusive education. Research methods: - theoretical: analysis of literature sources in order to determine the scientific and theoretical basis of the study, analysis and synthesis of advanced scientific and practical experience on this issue; analysis of normative documents; - empirical: observations, surveys, questionnaires. |
Description: | Черева А. В. Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3028 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Черевата А.pdf | Магістерська робота | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.