Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3028
Title: Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання
Authors: Черевата, Анастасія Віталіївна
Keywords: соціальний педагог
інклюзивна освіта
соціально-педагогічний супровід
порушення психофізичного розвитку
social pedagogue
inclusive education
socio-pedagogical support
special needs
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Об’єкт дослідження – процес роботи соціального педагога в системі інклюзії. Предмет дослідження – технології соціально-педагогічної роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Мета – визначити основні технології роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі закладів освіти. Завдання дослідження: - вивчити психолого-педагогічну літературу по проблемам розвитку дітей, типологію патологій; - визначити основні напрямки та завдання роботи соціального педагога з учнями з різними порушеннями психофізичного розвитку; - проаналізувати технології соціально-педагогічної роботи в системі інклюзивного навчання. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз літературних джерел з метою визначення науковотеоретичного підгрунтя дослідження, аналіз і синтез передового науковопрактичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів; - емпіричні: спостереження, опитування, анкетування.
EN : The object of research is the process of work of a social educator in the system of inclusion.  The subject of research - the technology of socio-pedagogical work with students with special educational needs.  The purpose is to determine the basic technologies of work of a social pedagogue in an inclusive environment of educational institutions.  Objectives of the study:    - to study the psychological and pedagogical literature on the problems of children's development, the typology of pathologies;    - to determine the main directions and tasks of the social pedagogue's work with students with various disorders of psychophysical development;    - to analyze the technologies of socio-pedagogical work in the system of inclusive education. Research methods: - theoretical: analysis of literature sources in order to determine the scientific and theoretical basis of the study, analysis and synthesis of advanced scientific and practical experience on this issue; analysis of normative documents; - empirical: observations, surveys, questionnaires.
Description: Черева А. В. Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3028
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черевата А.pdfМагістерська робота1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.