Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3032
Title: Соціально-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом
Authors: Петрушевська, Аліна Віталіївна
Keywords: аутизм
аутистичний розлад
аутистичний синдром
аутистичне мислення
аутистична поведінка
аутистична дитина
інтерграція аутистичної дитини у соціум
інтегроване навчання
модель соціально-педагогічного впливу
соціально-педагогічний супровід
autism
autism
integration of an autistic child into society
model of socio-pedagogical influence
integrated learning
socio-pedagogical support
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 2 таблиці, 63 джерела, 2 додатки. Об’єкт дослідження – дитячий аутизм як соціально-педагогічна проблема. Предмет дослідження – організація соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом. Мета дослідження – визначити особливості соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом. Методи дослідження : - теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної, медичної літератури з вивчаємої проблеми; - емпіричні: спостереження,опитування, бесіда. Наукова значення роботи полягає в тому, що визначено особливості соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом, створено програму діяльності соціального педагога із соціально-педагогічного супроводу дітей з аутизмом. Практична значущість дослідження полягає в тому, що матеріали роботи можуть бути використані в діяльності соціальних педагогів, дитячих психологів, дефектологів.
EN : Qualification work: 72 pages, 2 tables, 63 sources, 2 appendices. The object of research is childhood autism as a socio-pedagogical problem. The subject of the research is the organization of social and pedagogical support of children of primary school age with childhood autism. The purpose of the study is to determine the features of socio-pedagogical support of children of primary school age with childhood autism. Research methods : - theoretical: analysis of pedagogical, psychological, medical literature on the studied problem; - empirical: observations, surveys, conversation. The scientific significance of the work lies in the fact that the features of social and pedagogical support of children of primary school age with childhood autism are determined, the program of activity of the social pedagogue on social and pedagogical support of children with autism is created. The practical significance of the study is that the materials can be used in the activities of social educators, child psychologists, speech pathologists.
Description: Петрушевська А. В. Соціально-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Гринь. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3032
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Петрушевська А.pdfМагістерська робота821.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.