Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3079
Title: Мapкетинговa цiновa полiтикa ПpAТ "Пеpвомaйcький МКК" тa шляхи її вдоcконaлення
Authors: Колодійчук, Марія Василівна
Keywords: ціна
цінова політика
цінова політика
конкурентоспроможність
підприємство
система знижок
Issue Date: 2020
Abstract: EN : The object of the study is the formation of the pricing policy of PJSC "Pervomaisky Dairy and Canning Plant". The subject of the research is theoretical and methodical approaches to improving the methods of formation of marketing pricing policy of PJSC "Pervomaisky dairy and canning plant". The purpose of the master's work is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation of marketing pricing policy of the enterprise. Research methods: logical generalization, deductive, financial-economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The results obtained: the methodology of pricing policy was improved. The company did not use discounts for wholesale buyers, a differentiated discount was applied, which allows to sell more products on holidays than on normal days and get more profit by increasing demand for the product. The results of the study can be applied by enterprises, in particular, the method of forming a discount policy.
UA : Об’єктом доcлiдження є формування цінової політики ПрАТ «Первомайський молочно-консервний комбінат». Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо вдосконалення методів формування маркетингової цінової політики ПрАТ «Первомайський молочно0консервний комбінат». Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування маркетингової цінової політики підприємства. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово-економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Одержані результати: удосконалено методику цінової політики. Підприємство не використовувало знижки для оптових покупців, застосована диференційована знижка, що дозволяє в святкові дні реалізувати більше продукції ніж в звичайні дні та отримати більший прибуток за рахунок збільшення попиту на товар. Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами, зокрема, методика формування знижки цінової політики.
Description: Колодійчук М. В. Мapкетинговa цiновa полiтикa ПpAТ "Пеpвомaйcький МКК" тa шляхи її вдоcконaлення : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 138 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3079
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колодійчук_МВ.pdfМагістерська робота2.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.