Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3085
Title: Дослідження конкурентоспроможності ТОВ «ВІТАЦЕНТР» на ринку медичних послуг
Authors: Ревуцька, Катерина Володимирівна
Keywords: маркетолог
система управління маркетинговими ресурсами
відділ маркетингових досліджень
конкурентоспроможність
конкуренція
методи та інструменти сучасного маркетингу
marketology
methods that instruments taken out
marketing resource management system
competition
competitiveness
viddil marketing extended
Issue Date: 2020
Abstract: EN : On the basis of prior day understanding of competition, establish competitiveness and establish competitiveness. The subject of the theoretical and methodological basis of the competitiveness of the establishment of the medical sphere. Meta kvalіfіkatsііyno robots - the completion of theoretical and practical and practical ambushes of diyalnosti inflating officials on the competitive medium of the medical sphere and hats in the competitiveness of establishing the medical sphere. The science of novelty is reached by a poleagan in a more logical theoretical basis and more practical recommendations on how to compete with medical institutions. The process results have the following results: - the understanding of competition and competitiveness ”; - up to date official employees on the competitive medium of the medical sphere; - the main characteristic of TOV "VITATSENTR" is examined; - Health assessment of the features of competition in the market of medical services; - Health assessment of TOV "VITATSENTR" on the market of medical services; - a competitive analysis of the competitiveness of TOV "VITATSENTR"; - the methods of competition for the market of medical services to the region have been further refined; - The competitive marketing strategy of the medical mortgage has been scattered. Methods: logical, deductive, method of analysis and synthesis, method of analysis and method of graphical analysis. Significant results of scientific achievement of the pitch are that better recommendations can be used for marketing to improve the effectiveness of marketing and adoption process.
UA : Об'єктом дослідження є дослідження сутності понять конкуренції, конкурентоспроможності та конкурентоспроможності установи. Предметом дослідження є теоретико-методичні основи конкурентоспроможності установ медичної сфери. Мета кваліфікаційної роботи – дослідження теоретико-методичних та практичних засад діяльності вплив чинників на конкурентне середовище медичної сфери та шляхи підвищення конкурентоспроможності установи медичної сфери. Наукова новизна дослідження полягає в узагальненні теоретичних основ та розробці практичних рекомендацій щодо питань конкурентоспроможності медичних установ. У процесі дослідження отримано такі наукові результати: – досліджено поняття конкуренції та конкурентоспроможності»; – досліджено вплив чинників на конкурентне середовище медичної сфери; – розглянуто загальну характеристику ТОВ «ВІТАЦЕНТР»; – здійснена оцінка особливостей конкуренції на ринку медичних послуг; – здійснена оцінка конкурентоспроможності ТОВ «ВІТАЦЕНТР» на ринку медичних послуг; – здійснено аналіз роботи конкурентоспроможності ТОВ «ВІТАЦЕНТР»; – удосконалено методи конкуренції на ринку медичних послуг регіону; – розроблено конкурентну маркетингову стратегію медичного закладу. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, метод аналізу та синтезу, метод порівняння та метод графічного аналізу. Значення результатів наукового дослідження полягає в тому, що розроблені рекомендації можуть бути використані відділом маркетингу для підвищення ефективності маркетингових досліджень та процесу прийняття рішень.
Description: Ревуцька К. В. Дослідження конкурентоспроможності ТОВ «ВІТАЦЕНТР» на ринку медичних послуг : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник В. М. Гельман. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3085
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ревуцька_КВ.pdfМагістерська робота1.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.