Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3151
Title: Формування та підтримка лояльності споживачів до вітчизняних брендів КЗ ЗОЦ НТТУМ "Грані" ЗОР
Other Titles: Formation and Support of Consumers’ Tolerance to National Brands of Public Establishment Zaporizhzhia Oblast Center of Engineering and Science Art for Young Students “Grani” of Zaporizhzhia Oblast Council
Authors: Каракай, Денис Романович
Keywords: лояльність
маркетинг
реклама
освіта
loyalty
marketing
advertising
education
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 110 с., 28 рис., 10 табл., 52 джерел. Об’єктом кваліфікаційної роботи магістра є процес формування та підтримка лояльності споживачів до вітчизняних брендів. Предметом кваліфікаційної роботи магістра є соціально-економічні закономірності напрямів удосконалення процесу формування та підтримка лояльності споживачів до вітчизняних брендів Мета кваліфікаційної роботи магістра – вивчення процесу формування та підтримка лояльності споживачів до вітчизняних брендів, також розробка заходів щодо удосконалення. Методи дослідження: метод порівняльного аналізу та метод логічного узагальнення, функціональний метод, системно-структурний аналіз (при огляді теоретичних питань роботи); аналітичний метод та метод порівняльного аналізу (під час аналізу діяльності досліджуваного підприємства); метод експертних оцінок, багатофакторний аналіз, індексний метод та метод угрупувань (при розробці напрямів удосконалення ділової кар’єри персоналу). В результаті проведеного аналізу сформовано концепцію удосконалення механізмів управління людськими ресурсами в сучасних умовах та розроблено практичні рекомендації щодо підвищення рівня лояльності споживачів до КЗ ЗОЦ НТТУМ «Грані» ЗОР. На основі теоретичного матеріалу з у правління людськими ресурсами та аналізу механізмів управління одержані такі наслідки: розроблено пропозиції щодо удосконалення процесу підвищення процес формування та підтримка лояльності споживачів до вітчизняних брендів.
EN : Master’s qualification work: 110 pages, 28 figures, 10 tables, 52 sources. The object of the master’s qualification work is the process of forming and maintaining consumer loyalty to domestic brands. The subject of the master’s qualification work is the socio-economic laws of the directions of improving the process of formation and maintaining consumer loyalty to domestic brands The purpose of the master’s qualification work is to study the process of forming and maintain consumer loyalty to domestic brands, as well as to develop measures for improvement. Research methods: method of comparative analysis and method of logical generalization, functional method, system-structural analysis (when reviewing theoretical issues of work); analytical method and method of comparative analysis (during the analysis of the activity of the studied enterprise); peer review method, multivariate analysis, index method and group method (when developing directions for improving the business career of staff). As a result of the conducted analysis, the concept of improvement of the mechanisms of human resources management in modern conditions was formed and practical recommendations were developed to increase the level of consumer loyalty to the CL of the JSC NTTUM «Grani» ZOR. On the basis of theoretical material on human resource management and analysis of management mechanisms, the following consequences have been obtained: proposals for improving the process of enhancing the process of forming and maintaining consumer loyalty to domestic brands have been developed.
Description: Каракай Д. Р. Формування та підтримка лояльності споживачів до вітчизняних брендів КЗ ЗОЦ НТТУМ "Грані" ЗОР : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник І. Г. Шавкун. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 110 с
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3151
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
каракай.pdfМагістерська робота151.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.