Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3172
Title: Стратегія просування освітніх послуг Позашкільного навчального закладу «Станція юних техніків» Запорізької міської ради Запорізької області
Other Titles: Strategy of Promotion of Out-of- School Education Facility “Station of Young Engineers” of Zaporizhzhia City Council of Zaporizhzhia Oblast
Authors: Зайченко, Олена Вікторівна
Keywords: освітні послуги
позашкільний захід
маркетингові комунікаціцї
extracurricular institution
marketing communications
educational services
Issue Date: 2020
Abstract: UA : У сучасних умовах гарантією процвітання єуспільоїий бо Його інтелектуальний потениіал, який, у сиоію чергу, не може розйинатисй без створення сприятливих умов, Однією З таких умов є розвитюк еистеми маркетингу освітніх послуг, Цільовий результат освітньої маркетингової діяльності 2 забезпечений рентабельності з шляхом найбільш ефективного 0дозалонолення о потребу особистості - в освіті; навчального закладу - у розвитку та підвищенні добробуту викладачів, співробітників; суспільства - у розширеному відтворенні інтелектуального потенціалу, Мети кваліфікаційної роботи магістра полягає у визначенні ефективних методів просування освітніх послуг в закладах позашкільної освіти, що дояволить підвищити їх конкурентоспроможність на ринку освітиїх послуг, Об'єктом досліджений виступають заклади позашкільної освіти всіх типів, Предметом дослідження кваліфікаційної роботи магістра є використання комплексу маркетингових заходій, о спрямованих на формування позитивного іміджу закладу для чабечпечення стабільності та можливостей для розвитку, модернізації матерійльно-технічної бачи, створення комфортних умов для навчання дітей, підвищення якоcті позашкільної освіти, розширення спектру освітиїх та інформаційних полу, які надаватимуться закладом. Підвищення ефективності праці та ініціативності керівників гуртків.
EN : In modern conditions, the guarantee of prosperity is common because His intellectual potential, which, in turn, can not be dispersed without creating favorable conditions, one of such conditions is the development of the marketing system of educational services, The target result of educational marketing activities 2 is ensured by profitability with the most effective way for the needs of the individual - in education; educational institution - in the development and improvement of the welfare of teachers, staff; society - in the expanded reproduction of intellectual potential, The purpose of the master's qualification work is to determine effective methods of promoting educational services in out-of-school educational institutions, which will increase their competitiveness in the market of educational services, the object of study are out-of-school educational institutions of all types, The subject of the master's qualification work is the use of a set of marketing activities aimed at forming a positive image of the institution to ensure stability and opportunities for development, modernization of logistics, creating comfortable conditions for children's education, improving quality. extracurricular education, expanding the range of education and information resources that will be provided by the institution. Improving the efficiency of work and initiative of club leaders.
Description: Зайченко О. В. Стратегія просування освітніх послуг Позашкільного навчального закладу «Станція юних техніків» Запорізької міської ради Запорізької області : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Убейволк. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 109 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3172
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зай.pdfМагістерська робота5.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.