Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3173
Title: Менеджмент та формування іміджу вітчизняного підприємства КЗ ЗОЦ НТТУМ «Грані» ЗОР
Other Titles: Management and Image Building of National Enterprise Public Establishment Zaporizhzhia Oblast Center of Engineering and Science Art for Young Students “Grani" of Zaporizhzhia Oblast Council
Authors: Щербина, Ігор Михайлович
Keywords: імідж
персонал
репутація
image
personnel
reputational
Issue Date: 2020
Abstract: UA : калифікація робот маджустра запас з 3 розділів, 210 р ,, 17 стіл, 25 фігур, 50 джерел Методом кваліфікації роботів mapistra ¢ дослідження стану організація економічної засади управління іміджем важливої ​​галузі. Формовування іміджу підпріемства - процес складання і багатогранні. Це практично для догляду за шкірою, яка віза, потрібно дбати про власну репутацію та вириватися на ринок, сповнені духів, які займаються маркетингом У першому розділі теоретичні основи іміджу підприємства аналізуються, розглядаються типи та їх сутність, а також розглядаються класифікація, типи та принципи управління іміджем. Другий розділ описує суть організаційної структури управління та характеристики діяльності підприємства, оглядає фінансові результати діяльності підприємства та дає оцінку діяльності. У третьому розділі пропонуються вказівки щодо використання та вдосконалення організаційно-економічних принципів управління іміджем сучасного промислового підприємства.
EN : kalifikatsiyna robot majustra stock from 3 rozdiliv, 210 p,, 17 table, 25 figures, 50 dzherel By the method of qualifying robots mapistra ¢ doslidzhennya I will become aoe for Organizing economical ambush of management by imidzhem of the important branch. Formovaniya imidzhu pidpriemstva - the process of folding and bagatogranny. It is practical for skin care, yak visa, it is necessary to take care of their Own reputation and prowling to the market, who are full of spirits, who are engaged in marketing In the first section the theoretical bases of the image of the enterprise are analyzed, the types and its essence are considered, as well as the classification, types and principles of image management are considered. The second chapter describes the essence of the organizational structure of management and the characteristics of the activities of the enterprise, reviews the financial performance of the enterprise, and gives an assessment of the activities. The third section proposes directions for using and improving the organizational and economic principles of managing the image of a modern industrial enterprise.
Description: Щербина І. М. Менеджмент та формування іміджу вітчизняного підприємства КЗ ЗОЦ НТТУМ «Грані» ЗОР : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. О. Кургузов. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 129 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3173
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
щ.pdfМагістерська робота5.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.