Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3175
Title: Управління лояльністю споживачів до брендів ТНК Nestle
Other Titles: Management of Consumer Loyalty to the Brands of multinational company Nestle
Authors: Борисенко, Вячеслав Ігорович
Keywords: бренд
лояльність
програма лояльності
brand
loyalty
loyalty program
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 108 с., 23 рис., 15 табл., 65 джерел. Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти управління лояльністю споживачів до брендів. Об’єкт дослідження: транснаціональна компанія Nestlé. Мета роботи – аналіз програм лояльності на українському продуктовому ринку та виявлення шляхів підвищення ефективності процесу управління лояльністю споживачів до брендів ТНК Nestlé. Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід; метод фінансового аналізу; статистичні методи; описовий метод; метод логічного узагальнення та порівняння; метод опитування. Специфіка роботи полягає у детальному аналізі методологічних підходів до визначення лояльності споживачів; систематизації методів вимірювання лояльності; дослідженні відношення українських споживачів до продукції та брендів ТНК Nestlé на продуктовому ринку та обґрунтуванні шляхів підвищення ефективності формування лояльності до брендів компанії. Для досягнення мети роботи розглянуто методологічні підходи до визначення лояльності споживачів; надано характеристику різновидам програм лояльності та методам вимірювання лояльності споживачів. В роботі здійснено діагностику сучасного стану та перспектив розвитку українського ринку кави, кондитерських виробів та соусів; виявлено уподобання українських споживачів щодо досліджуваних продуктів; визначено сильні та слабкі сторони ТНК Nestlé на українському продуктовому ринку. На основі аналізу програм лояльності, які використовує ТНК Nestlé, в роботі обґрунтовано доцільність формування клієнтських спільнот як спосіб управляння лояльністю до брендів. З метою формування лояльності покупців дитячого харчування до брендів ТНК Nestlé з урахуванням специфіки цього продуктового сегменту запропоновано здійснювати постійну оцінку факторів впливу на лояльність до брендів на базі опитування за шкалою Лайкерта.
EN : Master’s thesis: 108 pp., 23 fig., 15 tables, 65 sources. The subject of the research is theoretical and practical aspects of managing consumer loyalty to brands. The object of the research is the multinational company Nestlé. The goal of the work is analysis of loyalty programs in the Ukrainian product market and identifying ways to increase the efficiency of the process of managing consumer loyalty to Nestlé brands. The methods of the research are system approach; method of financial analysis; statistical methods, descriptive method; method of logic synthesis and comparison; survey method. The information base for the study is following: statistical reports of the State Statistic Committee of Ukraine, tutorials, monographs, periodical Ukrainian and foreign publications, the Internet sources. Specificity of the work is a detailed analysis of methodological approaches to determining customer loyalty; systematization of loyalty measurement methods; research of the attitude of Ukrainian consumers to the products and brands of TNC Nestlé and substantiation of ways of increasing the efficiency of forming loyalty to the company's brands. Methodological approaches to determining consumer loyalty have been considered to achieve the goal of the work; characteristics of loyalty programs and methods of measuring customer loyalty are described. In the work the diagnostics of the current state and prospects of development of the Ukrainian market of coffee, confectionery and sauces is made; Ukrainian consumers' preferences regarding the tested products have been identified; the strengths and weaknesses of TNC Nestlé in the Ukrainian product market have been identified. Based on the analysis of loyalty programs used by Nestlé TNC, the work substantiates the feasibility of forming client communities as a way of managing brand loyalty. In order to develop the loyalty of baby food buyers to Nestlé TNC brands, taking into account the specifics of this product segment, it is proposed to continually evaluate the factors of influence on brand loyalty on the basis of a Likert scale survey.
Description: Борисенко В. І. Управління лояльністю споживачів до брендів ТНК Nestle : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Григор’єв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 107 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3175
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
борисенко.pdfМагістерська робота3.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.