Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3311
Title: Управління бізнес-комунікаціями моторобудівного підприємства ПАТ «Мотор Січ»
Authors: Ротова, Оксана Валеріївна
Keywords: бізнес-комунікації
комунікації
виставка
ярмарок
business communications
communications
exhibition
fair
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 75 с., 7 рис., 11 табл., 67 дж. Об’єкт дослідження - процес організації та реалізації бізнес-комунікацій у системі менеджменту машинобудівного підприємства - ПАТ «Мотор Січ». Предмет дослідження - сукупність економічних і організаційних відносин, що виникають у процесі бізнес-комунікацій підприємства машинобудівної галузі. Мета дослідження - узагальнення теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності бізнес-комунікацій машинобудівного підприємства ПАТ «Мотор Січ». Методи дослідження - загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми наукового пізнання, які дозволили системно вирішити проблемні завдання з дослідження організації та реалізації бізнес-комунікацій у системі менеджменту машинобудівного підприємства. Методи наукових узагальнень, порівняльного і системного аналізу, синтезу застосовано при дослідженні теоретико-методологічних основ бізнес-комунікацій підприємств; порівняння і синтезу - для оцінки діяльності ПАТ «Мотор Січ». Специфіка роботи полягає у вирішенні наступних завдань: досліджено теоретичні аспекти управління бізнес-комунікаціями промислового підприємства; визначено основні складові та моделі бізнес-комунікацій; досліджено теоретичні аспекти планування та оцінки ефективності бізнес-комунікацій; здійснено діагностику сучасного стану організаційного забезпечення бізнес-комунікацій ПАТ «Мотор Січ»; визначено ефективність системи бізнес-комунікацій на моторобудівному підприємстві ПАТ «Мотор Січ»; визначено напрямки оптимізації бізнес-комунікацій ПАТ «Мотор Січ»; запропоновано перспективні шляхи підвищення ефективності бізнес-комунікацій ПАТ «Мотор Січ». Теоретичною та методологічною основою виступають праці вчених з питань організації та реалізації бізнес-комунікацій, виставково-ярмаркової діяльності машинобудівного підприємства, публікації у засобах масової інформації, мережі Інтернет. Новизна результатів дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичному вирішенні завдань щодо оптимізації бізнес-комунікацій підприємств машинобудування. Практичне значення роботи полягає у розробці пропозицій щодо оптимізації бізнес-комунікацій ПАТ «Мотор Січ».
EN : Qualifying work of the master: 75 pp., 7 figs., 11 tables., 67 j. The object of research is the process of organization and implementation of business communications in the management system of a machine-building enterprise - PJSC "Motor Sich". The subject of research - a set of economic and organizational relations that arise in the process of business communications of the machine-building industry. The purpose of the study is to generalize the theoretical and methodological provisions and develop practical recommendations aimed at improving the efficiency of business communications of the machine-building enterprise PJSC "Motor Sich". Research methods - general and special methods and techniques of scientific knowledge, which allowed to systematically solve problems in the study of the organization and implementation of business communications in the management system of the machine-building enterprise. Methods of scientific generalizations, comparative and system analysis, synthesis are used in the study of theoretical and methodological foundations of business communications of enterprises; comparison and synthesis - to assess the activities of PJSC "Motor Sich". The specifics of the work is to solve the following tasks: the theoretical aspects of business communications management of an industrial enterprise are studied; the main components and models of business communications are determined; the theoretical aspects of planning and evaluating the effectiveness of business communications are studied; diagnostics of the current state of organizational support of business communications of PJSC "Motor Sich" was carried out; the efficiency of the business communications system at the motor-building enterprise of PJSC Motor Sich was determined; the directions of optimization of business communications of PJSC "Motor Sich" are defined; promising ways to increase the efficiency of business communications of PJSC "Motor Sich" are proposed. The theoretical and methodological basis are the works of scientists on the organization and implementation of business communications, exhibition and fair activities of the machine-building enterprise, publications in the media, the Internet. The novelty of the research results lies in the theoretical substantiation and practical solution of problems related to the optimization of business communications of machine-building enterprises. The practical significance of the work lies in the development of proposals for the optimization of business communications of PJSC "Motor Sich".
Description: Ротова О. В. Управління бізнес-комунікаціями моторобудівного підприємства ПАТ «Мотор Січ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Григор’єв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3311
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ротова2021.pdfМагістерська робота740.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.