Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3315
Title: Стратегія просування національного інноваційного продукту ТОВ «Оріхівсільмаш» на внутрішньому та зовнішніх ринках
Authors: Лепетченко, Анастасії Геннадіївни
Keywords: агропромисловий комплекс
інноваційний продукт
просування
сільськогосподарське машинобудування
agro-industrial complex
innovative product
promotion
agricultural machine building
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 68 с., 13 рисунків, 14 таблиць, 45 джерел. Об’єкт дослідження: підприємство сільськогосподарського машинобудування ТОВ «Оріхівсільмаш». Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації стратегії просування інноваційного продукту ТОВ «Оріхівсільмаш». Мета дослідження: розробка стратегії просування інноваційного продукту ТОВ «Оріхівсільмаш» на внутрішній та зовнішні ринки. Методи дослідження: аналітичний, індукція і дедукція, порівняння, проєктування, систематизація, спостереження, теоретичне моделювання. Специфіка даної роботи полягає у систематизації теоретико-методологічних аспектів стратегії просування продуктів на ринок,дослідженні фінансово-економічних аспектів діяльності підприємства ТОВ «Оріхівсільмаш» та оцінці конкурентоспроможності його продукції. На основі дослідження виробничо-збутової діяльності ТОВ «Оріхівсільмаш» та розрахунків конкурентоспроможності продукції підприємства у роботі розроблено стратегію просування на ринок інноваційного продукту – катка-подрібнювача. У процесі дослідження проаналізовано теоретичний матеріал, надано характеристику організаційно-виробничої діяльності ТОВ «Оріхівсільмаш»,здійснено оцінку конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі катка-подрібнювача КП-6, розроблено стратегію просування на ринок інноваційного продукту підприємства.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 68 p., 13 figures, 14 tables, 45 sources. Research object: LLC Orikhivsilmash. Research subject: a set of theoretical, methodological and practical aspects of the promotion strategy organization of the innovative product of LLC Orikhivsilmash. The purpose of the thesis: to develop the promoting strategy of the innovative product of LLC “Orikhivsilmash” in the domestic and foreign markets. Research methods: analytical one, induction and deduction, comparison, design, systematization, observation, theoretical modeling. The specificity of this Master’s thesis involves systematization of the theoretical and methodological aspects of the promotion product strategy on the market, the study of the financial and economic aspects of the LLС “Orikhivsilmash” and assessing the competitiveness of its products. Based on the study of production and sales activities of LLC Orikhivsilmash and calculations of the company product competitiveness, a strategy for promoting an innovative product – a roller-shredder – has been developed. In the course of the research the theoretical material was analyzed, the characteristic of organizational and production activity of LLC Orikhivsilmash was given, the competitiveness of the enterprise's products was assessed on the example of KP-6 roller-shredder, the strategy of promoting the innovative product of the enterprise was developed.
Description: Лепетченко А. Г. Стратегія просування національного інноваційного продукту ТОВ «Оріхівсільмаш» на внутрішньому та зовнішніх ринках : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Коваленко . Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3315
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лепетченко_Диплом_ВИПРАВЛЕНО_14.11.2020.pdfМагістерська робота2.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.