Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3316
Title: Стратегія просування продукції ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика» на зарубіжні ринки
Authors: Мороз, Анастасія Андріївна
Keywords: ефективність
кошторис
маркетингові комунікації
просування
efficiency
estimation
marketing communications
promotion
Issue Date: 2020
Abstract: EN : Thesis for the Master’s Degree: 80 p., 3 fig., 19 tab., 46 sources. The object of the research: theoretical, methodical and practical aspects of product promotion policy of PJSC «Zaporizhia Confectionery Factory». The subject of the research: a set of theoretical, methodological and practical aspects, functions and mechanisms of promotion of enterprise products in foreign markets. The purpose of the thesis for the master’s degree is to develop a strategy for promoting the products of PJSC «Zaporizhia Confectionery Factory» to foreign markets and determination of measures for its implementation. The research methods: search (research of available methodical and scientific literature); dialectical; statistical data analysis; historical, modeling. The specific of this work consists in the detailed analysis of organization aspects of the development and implementation of strategies for promoting the confectionery industry in foreign markets. In the thesis for the master’s degree the results of the enterprise in the confectionery market of Ukraine and Europe are systematized, ways to improve the efficiency of sales activities are identified, develops specific steps to achieve this goal are developed. In the third part of the thesis the strategy of promotion of production of the enterprise is developed, the basic communication channels are defined, in particular: advertising on the Internet and social networks; sales promotion ways; participation in international food fairs; use of integrated marketing communications.
UA : Кваліфікаційна робота магістра: 80 с., 3 рис., 19 табл., 46 джерел. Об’єкт дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти політики просування продукції ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика». Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів, функцій і механізмів просування продукції підприємства на зовнішні ринки. Мета дослідження: розробка стратегії просування продукції ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика» на зарубіжні ринки та обґрунтування заходів щодо її реалізації. Методи дослідження: пошуковий, діалектичний, аналітичний, історичний, моделювання. Специфіка даної роботи полягає в тому, що у ній досліджено організаційні аспекти розробки та реалізації стратегії просування продукції підприємства кондитерської галузі на зарубіжні ринки. У роботі систематизовано результати діяльності підприємства ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика» на кондитерському ринку України та Європи, визначено напрямки підвищення ефективності збутової діяльності підприємства та розроблено конкретні кроки для досягнення поставленої мети. У третьому розділі кваліфікаційної роботи розроблено стратегію просування продукції підприємства, визначено основні комунікаційні канали, зокрема: реклама в Інтернет та соціальних мережах, засоби стимулювання збуту, участь у міжнародних ярмарках харчової продукції, використання інтегрованих маркетингових комунікацій.
Description: Мороз А. А. Стратегія просування продукції ПрАТ «Запорізька кондитерська фабрика» на зарубіжні ринки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3316
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мороз А.А._Диплом_ВИПРАВЛЕНИЙ_20.11.2020.pdfМагістерська робота963.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.