Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3317
Title: Розробка стратегії маркетингу ТОВ «Ритм»
Authors: Шаповалова, Іринa Вадимівнa
Keywords: ефективність
конкурентоспроможність
маркетинг
маркетингова діяльність
efficiency
competitiveness
marketing
marketing activity
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 77 с., 7 рис., 17 табл., 47 джерел. Об’єкт дослідження: маркетингова діяльність ТОВ «Ритм». Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти розробки й реалізації стратегії маркетингу на підприємстві. Мета дослідження полягає у розробці стратегії маркетингу для підприємства ТОВ «Ритм» та обґрунтуванні її ефективності. Методи дослідження: діалектичний, історичний, динамічних рядів, системного й ситуаційного аналізу, логічного узагальнення, інтерв’ювання, анкетування, моделювання, дисконтування, бюджетування. У роботі досліджено теоретичні аспекти вивчення маркетингових стратегій підприємства, зокрема сутність та види стратегій розвитку підприємства, методику розробки стратегії маркетингу та механізм визначення ефективності реалізації стратегії маркетингу на підприємстві. У другому розділі наведено характеристику організаційно-економічної діяльності ТОВ «Ритм», проаналізовано стан його маркетингової діяльності; зроблено оцінку конкурентоспроможності продукції ТОВ «Ритм» на зовнішньому ринку. На основі проведеного у роботі дослідження запропоновано напрямки підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Ритм», зокрема визначено управлінські заходи щодо формування експортного асортименту ТОВ «Ритм» на основі АВС-аналізу, розроблено стратегію маркетингу та маркетинговий план для ТОВ «Ритм» і визначено ефективність впровадження розробленої стратегії на підприємстві.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 77 p., 7 fig., 17 tab., 47 sources. The object of the research: marketing activity of LLC « Ritm». The subject of the research: theoretical and practical aspects of development and implementation of marketing strategy at the enterprise. The purpose of the thesis for the master’s degree is to develop a marketing strategy for the company LLC « Ritm» and justify its effectiveness. The research methods: dialectical, historical, time series, system and situational analysis, logical generalization, interviewing, questionnaires, modeling, discounting, budgeting. The theoretical aspects of studying the marketing strategies of the enterprise, in particular the essence and types of strategies of enterprise development, the method of developing the marketing strategy and the mechanism of determining the effectiveness of the marketing strategy at the enterprise are investigated. On the second section the characteristic of the organizational-economic activity of LLC «Ritm» was presented, the marketing activity was analyzed, and the assessment of the competitiveness of the products of LLC «Ritm» on the foreign market has been completed. On the basis of the research the directions of increasing the efficiency of marketing activity of LLC «Ritm» are offered. In particular, the mechanism of formulation the export assortment of LLC «Ritm» on the basis of ABC-analysis, the marketing strategy and the efficiency of its implementation at the enterprise were developed.
Description: Шаповалова І. В. Розробка стратегії маркетингу ТОВ «Ритм» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Коваленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3317
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шаповалова І.В._Диплом_ВИПРАВЛЕНИЙ_01.12.2020.pdfМагістерська робота570.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.