Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3324
Title: Розробка комплексу рішень по вдосконаленню стратегії позиціонування як засіб ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «ЗТМК»
Authors: Кріль, Єлізавета Юріївна
Keywords: стратегія
конкурентні переваги
поциціонування
конкурентоспроможність
strategy
competitive advantages
licensing
competitiveness
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 60 с., 20 рис., 18 табл., 46 джерел. Предмет дослідження: система теоретичних і практичних питань, які визначають організацію і управління стратегією позиціонування як засіб ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві. Об’єкт дослідження: запорізьке промислове підприємство. Мета роботи – вивчення стратегії позиціонування як засіб ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності та визначення комплексу заходів щодо підвищення ефективності ЗЕД підприємства. Методи дослідження: описовий, аналітичний, моделювання. Специфіка роботи – у загальному аналізі динаміки розвитку важкої промисловості в Україні, а також більш детальному аналізі діяльності та перспектив розвитку вітчизняного промислового підприємства ПАТ «ЗТМК» зокрема. Під час написання роботи було досліджено теоретичні основи управління конкурентними перевагами та елементами позиціонування; проведений аналіз промислового ринку, а також оцінка стратегії формування переваг на промисловому підприємстві ПАТ «ЗТМК». Проаналізовано умови виникнення конкурентоспроможності на базі підприємства суб’єкта ЗЕД; проаналізовано економіко-організаційні характеристики підприємства ПАТ «ЗТМК». А також запропоновано шляхи вдосконалення стратегії позиціонування як засіб ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності промислового підприємства.
EN : Master's qualifying work: 60 p., 20 rice, 18 tables, 46 sources. Subject of research: a system of theoretical and practical issues that determine the organization and management of the strategy of competitive advantage in the enterprise. Object of research: Zaporizhzhya company for the production of titanium and magnesium PJSC «ZTMK». The purpose of the work is to study the strategy of forming the competitive advantages of PJSC «ZTMK» and to define a set of measures aimed at improving the efficiency of foreign economic activity of the enterprise. Research methods: descriptive, analytical, modeling. Specificity of work - in the general analysis of the dynamics of the development of heavy industry in Ukraine, as well as a more detailed analysis of the activities and prospects of the development of domestic industrial enterprise PJSC During the writing, the theoretical bases of management of competitive advantages and competitiveness of the enterprise were investigated; conducted an analysis of the market for titanium and magnesium, as well as an assessment of the strategy of forming the advantages at the industrial enterprise of PJSC «ZTMK». The conditions of the emergence of competitiveness on the basis of the enterprise of the subject of foreign economic activity are analyzed; the economic-organizational characteristics of PJSC «ZTMK» enterprise are analyzed. Also, ways of improving the strategy of forming competitive advantages of the industrial enterprise of PJSC «ZTMK» are proposed.
Description: Кріль Є. Ю. Розробка комплексу рішень по вдосконаленню стратегії позиціонування як засіб ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «ЗТМК» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3324
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
криль.pdfМагістерська робота366.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.