Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3325
Title: Сучасні інструменти бізнес-управління маркетингом на ТОВ «ВП «ЗТА»
Authors: Різниченко, Олександр Олегович
Keywords: збут
комунікаційна полтика
цінова конкуренція
ринок
sales
market
price competition
profitability
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 67 с., 25 рис., 20 табл, 44 джерел. Предмет дослідження: сукупність теоретичних і практичних аспектів збутової та комунікаційної діяльності підприємства, використання економічного потенціалу підприємства та побудова на основі цього раціональної стратегії. Об’єкт дослідження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Запорізька трансформаторна асоціація». Мета роботи – розробити заходи спрямовані на розширення частки збуту продукції на підприємствах промислового призначення та визначити їх ефективність. Методи дослідження: описовий, аналітичний, моделювання. Специфіка роботи — у детальному аналізі основ управління збутом та комунікаційною політикою в Україні в цілому та на промислових підприємствах зокрема. Під час написання роботи було досліджено основні тенденції теоретичних основ збутової та комунікаційної діяльності підприємства; вивчені особливості управління збутом продукції промислових підприємств в сучасних умовах проаналізована система стимулювання збуту продукції; проведено аналіз господарсько-економічної діяльності ТОВ «ВП «ЗТА»; було досліджено та розроблено стратегію підприємства за допомогою SWOT-аналізу; визначено збутовий потенціал підприємства; запропоновані пропозицій щодо удосконалення системи збуту компанії. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо заходів по збільшенню ринків збуту продукції, які можуть бути використані у практичній діяльності ТОВ «ВП «ЗТА».
EN : Thesis for the Master’s Degree: 67 p., 25 fig., 20 tab., 44 sources. The subject of the research: a set of theoretical, methodical and practical aspects of company marketing, using economic potential of the company and construction of a rational strategy upon the results of the research. The object of the research: Limited Liability Company «Production Company «Zaporozhye Transformer Association». The purpose of the thesis for the master’s degree is to develop measures aimed at expansion of the share of sales at enterprises industrial and to determine their effectiveness. The research methods: descriptive, analytical, modeling. The specific character of the paper consists in the detailed analysis of the fundamentals of sales management in Ukraine in general and in particular at industrial plants. When writing the thesis, an analysis of basic tendencies of theoretical foundations of marketing activity has been done; the features of sales management products of industrial enterprises in modern conditions have been outlined; features of distribution network in the B2B market conditions have been highlighted; the incentive system sales has been analyzed; the analysis of business and economic activity of LTD “PC “ZTA”; the strategy of the company using SWOT-analysis being has been explored and developed; selling price of the company has been identified; suggestions on improving the company's sales have been offered. The practical significance of the results consists in the development of proposals measures to increase sales markets that can be used in the practice of LTD “PC “ZTA”.
Description: Різниченко О. О. Сучасні інструменти бізнес-управління маркетингом на ТОВ «ВП «ЗТА» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3325
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Різниченко Олекcандр 2020.pdfМагістерська робота1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.