Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3334
Title: Виставки та ярмарки в системі просування продукції машинобудівного підприємства ПАТ "Мотор Січ"
Other Titles: Exhibitions and Trade Fairs in the System of Product Promotion of Machine Manufactory Plant PJSC ‘Motor Sich”
Authors: Горгола, Олена Вікторівна
Keywords: представницький захід
виставка
ярмарок
система маркетингових комунікацій
representative west
exhibition
fair
marketing communications system
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 104 с., 8 рис., 11 табл., 63 дж. Об’єкт дослідження - процес організації та реалізації виставково-ярмаркових заходів у системі маркетингових комунікацій машинобудівного підприємства - ПАТ «Мотор Січ». Предмет дослідження - сукупність економічних і організаційних відносин, що виникають у процесі ярмарково-виставкової діяльності підприємства машинобудівної галузі. Мета дослідження полягає в узагальненні теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій, спрямованих на оптимізацію виставково-ярмаркової діяльності машинобудівного підприємства. Методи дослідження - загальнонаукові та спеціальні методи і прийоми наукового пізнання, які дозволили системно вирішити проблемні завдання з дослідження організації та реалізації представницьких заходів у системі маркетингових комунікацій машинобудівного підприємства. Методи наукових узагальнень, порівняльного і системного аналізу, синтезу застосовано при дослідженні теоретико-методологічних основ виставково-ярмаркової діяльності підприємств; порівняння і синтезу - для оцінки діяльності ПАТ «Мотор Січ». Методологічна база дослідження зумовлена особливостями його предмета, який вимагає застосування системного, культурно-історичного та структурно- функціонального підходів. Специфіка роботи полягає у вирішенні наступних завдань: дослідженні теоретичних аспектів маркетингової комунікативної діяльності на промисловому ринку; визначенні місця виставок та ярмарок в системі організації та реалізації представницьких заходів; дослідженні теоретичних аспектів планування та оцінки ефективності організації представницьких заходів. В роботі діагностовано стан організаційної структури забезпечення виставково-ярмаркових заходів ПАТ «Мотор Січ»; визначено ефективність системи організаційно-економічного забезпечення представницьких заходів на ПАТ «Мотор Січ». На підставі чого було визначено напрямки оптимізації виставково-ярмаркових заходів ПАТ «Мотор Січ» через використання стратегії виставково-ярмаркової діяльності та перспективні шляхи підвищення ефективності виставково-ярмаркової діяльності ПАТ «Мотор Січ». Теоретичною та методологічною основою виступають праці вчених з питань організації та реалізації представницьких заходів, виставково-ярмаркової діяльності машинобудівного підприємства, публікації у засобах масової інформації, мережі Інтернет. Новизна результатів дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичному вирішенні завдань щодо оптимізації виставково-ярмаркових заходів підприємств машинобудування.
EN : Master's qualification work: 104 p., 8 p., 11 tables, 63 s. Object of research - the process of organization and implementation of representative activities in the system of marketing communications of the machine-building enterprise - PJSC "Motor Sich". The subject of research - a set of economic and organizational relations that arise in the fair and exhibition activities of the machine-building industry. The purpose of the study is to generalize the theoretical and methodological provisions and to develop practical recommendations aimed at optimizing the representation of the machine-building enterprise. Methods of research - general scientific and special methods and techniques of scientific knowledge, which allowed to systematically solve problem problems in the study of the organization and implementation of representative activities in the marketing communications system of the machine-building enterprise. Methods of scientific generalizations, comparative and system analysis, synthesis used in the study of theoretical and methodological foundations of exhibition and fair activity of enterprises; comparison and synthesis - to assess the performance of Motor Sich PJSC. The methodological basis of the study is due to the peculiarities of its subject, which requires the use of systemic, cultural-historical and structural-functional approaches. The specificity of the work is to solve the following tasks: research of theoretical aspects of marketing communication activity in the industrial market; definition of places of exhibitions and fairs in the system of organization and implementation of representative activities; the study of the theoretical aspects of planning and evaluating the effectiveness of organization of representative activities. The state of the organizational structure of providing of representative measures of PJSC "Motor Sich" was diagnosed in the work; the effectiveness of the system of organizational and economic provision of representative measures for PJSC "Motor Sich" is determined. On the basis of that, the directions of optimization of representative measures of PJSC "Motor Sich" were determined through the use of the exhibition and fair activity strategy and perspective ways to increase the efficiency of exhibition and fair activity of PJSC "Motor Sich". Theoretical and methodological basis is the work of scientists on the organization and implementation of representative events, exhibition and fair activity of the machine-building enterprise, publications in mass media, the Internet. The novelty of the research results is the theoretical substantiation and practical solution of tasks for optimization of representative measures of the enterprises of mechanical engineering.
Description: Горгола О. В. Виставки та ярмарки в системі просування продукції машинобудівного підприємства ПАТ "Мотор Січ" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2020.104 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3334
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
горгола 1.pdfМагістерська робота3.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.