Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3338
Title: Організація просування продукції іноземної торгової марки в мережах ТОВ «Фоззі Фуд»
Other Titles: Organization of Product Promotion of Foreign Trade Mark in Network of LLC “Fozzi Food”
Authors: Зимін, Максим Віталійович
Keywords: власний імпорт
власна торгова марка
роздрібна мережа
own imports
own trademark
retail network
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 103 с., 13 рис., 16 табл., 52 джерела. Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти організації просування продукції власного імпорту торговельними продуктовими мережами. Об’єкт дослідження: оператор українського ринку продуктового ритейлу ТОВ «Фоззі Фуд». Мета роботи – аналіз заходів просування імпортних товарів повсякденного попиту в продуктових мережах та виявлення інструментів підвищення їх ефективності. Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід; метод фінансового аналізу; статистичні методи; описовий метод; метод логічного узагальнення та порівняння; метод спостереження. Специфіка роботи полягає у детальному дослідженні стану та тенденцій розвитку українського ринку продуктового ритейлу; аналізі методів та інструментів просування продуктів власного імпорту та під власними торговими марками на українському ринку товарів повсякденного попиту та обґрунтуванні шляхів підвищення їх ефективності. Для досягнення мети роботи розглянуто теоретичні та методичні засади організації просування продукції в маркетинговій діяльності роздрібних підприємств; визначено переваги використання власних торгових марок для підприємств продуктового ритейлу. В роботі здійснено діагностику сучасного стану та перспектив розвитку українського ринку продуктового ритейлу; визначено сильні та слабкі сторони ТОВ «Фоззі Фуд» на українському роздрібному ринку товарів повсякденного попиту. На основі виявлених недоліків в стратегії позиціонування продукції власного імпорту в продуктових мережах ТОВ «Фоззі Фуд» обґрунтовано необхідність вибору стратегій позиціонування, виходячи з уподобань та системи цінностей українських споживачів. З метою залучення уваги потенційних споживачів до продукції власного імпорту ТОВ «Фоззі Фуд» запропоновано використання інструментів інтернет-маркетингу, а саме пошуковий маркетинг, соціальний медіа-маркетинг та вірусний інтернет-маркетинг.
EN : Master’s thesis: 103 pp., 13 fig., 16 tables, 52 sources. The subject of the research is theoretical and practical aspects of promotion organization of own import products by retail product networks. The object of the research is the operator of the Ukrainian market of grocery retail LLC “Fozzy Food”. The goal of the work is analysis of imported goods of daily demand promotion measures in product networks and identification of tools for increasing their efficiency. The methods of the research are system approach; method of financial analysis; statistical methods, descriptive method; method of logic synthesis and comparison; method of observation. The information base for the study is following: statistical reports of the State Statistic Committee of Ukraine, tutorials, monographs, periodical Ukrainian and foreign publications, the Internet sources. Specificity of the work is a detailed study of the state and tendencies of development of the Ukrainian market of food retail; analysis of methods and instruments to promote their own products and import under its own brand by retail chains and justification ways to improve their efficiency. To achieve the goal of work, the theoretical and methodological foundations of the products promotion organization in the marketing activity of grocery retailers are considered; the advantages of using own trademarks for grocery retailers are identified. In the work the diagnostics of the current state and prospects of development of the Ukrainian market of food retail is made; the strengths and weaknesses of Fozzy Food LLC in the Ukrainian FMCG market are identified. On the basis of the identified shortcomings in the strategy of positioning products of own imports in the product networks of Fozzy Food LLC, the necessity of choosing positioning strategies based on the preferences and value system of Ukrainian consumers is substantiated. In order to attract the attention of potential consumers to the production of their own imports, Fozzy Food LLC has proposed the use of internet marketing tools, namely search marketing, social media marketing and viral internet marketing.
Description: Зимін М. В. Організація просування продукції іноземної торгової марки в мережах ТОВ «Фоззі Фуд» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Л. М. Тютюнник. Заппоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3338
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зиміна.pdfМагістерська робота3.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.