Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3350
Title: Впровадження та реалізація стратегії франчайзингу магазину-кафе ТМ «Львівська майстерня шоколаду» як особливої форми бізнесу
Authors: Закржевський, Максим Васильович
Keywords: франчайзинг
договір концесії
роялті
франчайзі
franchising
concession agreement
royalties
franchise
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 68 с., 29 рис., 16 табл., 42 джерел. Об’єкт дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти розробки та реалізації франчайзингових відносин між франчайзі і франчайзером на прикладі ТМ «Львівська майстерня шоколаду». Предмет дослідження: теоретико-прикладні засади управління розвитком підприємства на засадах франчайзингу. Мета дослідження: обґрунтування стратегії франчайзингу щодо розвитку підприємств громадського харчування на прикладі ТМ «Львівська майстерня шоколаду». Методи дослідження: теоретичне узагальнення та порівняння, статистичний аналіз, системний підхід, формалізації та економіко-математичного моделювання. В роботі студентом визначено, що встановлення та розвиток франчайзингових відносин є одним із найперспективніших шляхів, які можуть забезпечити позиції малого та середнього бізнесу, а це має позитивний вплив як на розвиток продуктивних сил, так і на економіку України в цілому. Здобувачем проаналізовано сутність франчайзингу, його види, переваги й недоліки. Проведено дослідження франчайзингової системи, як способу ведення бізнесу, зокрема розглянута сфера громадського харчування як пріоритетний напрямок розвитку франчайзингу в Україні. На прикладі мережі ТМ «Львівська майстерня шоколаду» проведений аналіз роботи франчайзингової системи в Україні. Вивчене та наведене обгрунтуванння доцільності розширення франчайзингу ТМ «Львівська майстерня шоколаду» в м. Запоріжжя. Автором за результатами дослідження здійснено висновок, що ринок кав’ярень та і взагалі закладів громадського харчування, готовий до поповнення новими атмосферними закладами, які можуть зацікавити вибагливих споживачів. Тому ТМ «Львівська майстерня шоколаду» може розширювати свою присутність на запорізькому ринку.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 69 p., 29 fig., 16 tab., 42 sources. The object of the research: theoretical methodical and practical aspects of organization of development and implementation of the strategy ……. The subject of the research: The purpose of the Thesis for the Master’s Degree is to The research methods: theoretical generalizations and comparisons, statistical analysis, system approach, formalize, economic and mathematical modeling. In the Thesis for the Master’s Degree the concepts and essence of franchising, analyzes its types, advantages and disadvantages. A study of the franchising system as a way of doing business, in particular, the field of catering as a priority for the development of franchising in Ukraine. On the example of the network of TM "Lviv Chocolate Workshop" the analysis of the franchise system in Ukraine is carried out. The substantiation of expediency of expansion of franchising of TM "Lviv chocolate workshop" in Zaporizhia is studied and resulted. Research methods: theoretical generalization and comparison, statistical analysis, systems approach, formalization and economic-mathematical modeling. The student determined that the establishment and development of franchising is one of the most promising ways that can ensure the position of small and medium-sized businesses, and this has a positive impact on the development of productive forces and the economy of Ukraine as a whole. The applicant analyzed the essence of franchising, its types, advantages and disadvantages. A study of the franchising system as a way of doing business, in particular, the field of catering as a priority for the development of franchising in Ukraine. On the example of the network of TM "Lviv Chocolate Workshop" the analysis of the franchise system in Ukraine is carried out. The substantiation of expediency of expansion of franchising of TM "Lviv chocolate workshop" in Zaporozhye is studied and resulted. The author concludes that the market of coffee shops and catering establishments in general is ready to be replenished with new atmospheric establishments that may be of interest to discerning consumers. Therefore, TM "Lviv Chocolate Workshop" can expand its presence in the Zaporozhye market.
Description: Закржевський М. В. Впровадження та реалізація стратегії франчайзингу магазину-кафе ТМ «Львівська майстерня шоколаду» як особливої форми бізнесу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник А. С. Чкан. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 69 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3350
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Закржевський_2021.pdfМагістерська робота1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.