Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3358
Title: Дослідження мотивації працівників закладів середньої освіти
Authors: Кравченко, Яна Леонідівна
Keywords: мотивація
методи мотивації
теорії мотивації
motivation
methods of motivation
theories of motivation
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 63 с., 20 рис., 7 табл., 39 джерел. Об'єктом дослідження є система мотивування педагогічних працівників в закладах середньої освіти. Мета дипломної роботи магістра є: аналіз впливу мотивації працівників закладів середньої освіти на якість роботи, дослідження сучасних методів мотиваційного впливу. Завершальним етапом є надання пропозицій щодо мотивації працівників закладів освіти. Методи дослідження: логічний, графічний, коефіцієнтний, порівняльний методи, метод логічного узагальнення та порівняльний аналіз. Актуальність теми даної дипломної роботи магістра полягає в тому, з початком процесу реформування освіти України одним з важливих питань стало підвищення ефективності стимулювання праці педагогічних працівників, результатом якої є вмотивована робота націлена на результативність праці освітян і навчального закладу в цілому. Мотивація є основним елементом ефективної трудової діяльності. Пошук та дослідження дієвих методів мотивації праці освітян має важливе значення як для ефективної роботи так і формування іміджу навчального закладу. Під час виконання дипломної роботи магістра, було розглянуто теоретичні аспекти теорії мотивації в закладах освіти. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючу систему мотивації працівників закладів середньої освіти України, а також запропоновано шляхи удосконалення мотивації працівників в сфері управління персоналом. Отримані результати можуть бути використані керівництвом навчальних закладів середньої освіти.
EN : Qualifying work of the master: 63 pages, 20 figures, 7 tables, 39 sources. The object of the study is the system of motivation of teachers in secondary education. The purpose of the master's thesis is: analysis of the impact of motivation of employees of secondary education on the quality of work, research of modern methods of motivational influence. The final stage is to provide proposals for the motivation of employees of educational institutions. Research methods: logical, graphical, coefficient, comparative methods, method of logical generalization and comparative analysis. The relevance of the topic of this master's thesis is that with the beginning of the process of reforming education in Ukraine one of the important issues was to increase the effectiveness of stimulating teachers, resulting in motivated work aimed at the effectiveness of educators and the institution as a whole. Motivation is a key element of effective work. The search for and research of effective methods of motivating the work of educators is important both for effective work and the formation of the image of the educational institution. During the master's thesis, the theoretical aspects of the theory of motivation in educational institutions were considered. Based on the theoretical material, the existing system of motivation of employees of secondary education institutions of Ukraine was analyzed, as well as ways to improve the motivation of employees in the field of personnel management were proposed. The obtained results can be used by the management of secondary schools.
Description: Кравченко Я. Л. Дослідження мотивації працівників закладів середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. В. Томарева-Паталахова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3358
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Весь диплом Кравченко Я.Л..pdfМагістерська робота655.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.