Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСушко, Анастасія Костянтинівна-
dc.date.accessioned2020-12-10T09:07:17Z-
dc.date.available2020-12-10T09:07:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3367-
dc.descriptionСушко А. К. Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра: 61 с., 2 табл., 6 рис., 50 джерел. Об’єктом дослідження є корпоративна культура підприємства ТОВ «АТБ-маркет». Предметом дослідження є теоретико-методичні та науково-практичні аспекти положення щодо вдосконалення корпоративної культури ТОВ «АТБ-маркет». Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження теоретичних та методичних засад, впливу іміджу ТОВ «АТБ-маркет» і корпоративної культури мережі. Методи дослідження: системно-структурний аналіз; метод аналізу і синтезу; порівняльний і графічний. Відповідно до поставленої мети, було визначено такі основні задачі кваліфікаційної роботи магістра: - визначити складові корпоративної культури та методологію її розробки; - дослідити господарську діяльність ТОВ «АТБ-маркет»; - проаналізувати імідж як складову корпоративної культури мережі ТОВ «АТБ-маркет»; - визначити шляхи вдосконалення іміджу та корпоративної культури ТОВ «АТБ-маркет». Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо вдосконалення підприємства ТОВ «АТБ-маркет» на зовнішньоекономічну діяльність, які можуть бути використані у практичній діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractEN : Master's qualification work: 61 pages, 2 tables, 6 figures, 50 sources. The object of the study is the corporate culture of the company «ATB-Market». The subject of the research is theoretical-methodical and scientific-practical aspects of the provision on improving the corporate culture of ATB-Market LLC. The purpose of the master's qualification work is to study the theoretical and methodological principles, the impact of the image of ATB-Market LLC corporate culture of the network. Research methods: system-structural analysis; method of analysis and synthesis; comparative and graphic. In accordance with the set goal, the following main tasks of the master's qualification work were defined: - identify the components of corporate culture and methodology of its development; - to investigate the economic activity of ATB-Market LLC; - analyze foreign experience in the image of supermarkets, - to identify ways to improve the corporate culture of ATB-Market LLC. The practical significance of the obtained results lies in the development of proposals for the improvement of the enterprise LLC «ATB-Market» for foreign economic activity, which can be used in the practical activities of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкорпоративна культураuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectсупермаркетuk
dc.subjectдискаунтерuk
dc.subjectcorporate cultureuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectsupermarketuk
dc.subjectdiscounteruk
dc.titleКорпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ»uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом мой.pdfМагістерська робота645.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.