Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3367
Title: | Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ» |
Authors: | Сушко, Анастасія Костянтинівна |
Keywords: | корпоративна культура імідж супермаркет дискаунтер corporate culture image supermarket discounter |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | UA : Кваліфікаційна робота магістра: 61 с., 2 табл., 6 рис., 50 джерел.
Об’єктом дослідження є корпоративна культура підприємства ТОВ «АТБ-маркет».
Предметом дослідження є теоретико-методичні та науково-практичні аспекти положення щодо вдосконалення корпоративної культури ТОВ «АТБ-маркет».
Метою кваліфікаційної роботи магістра є дослідження теоретичних та методичних засад, впливу іміджу ТОВ «АТБ-маркет» і корпоративної культури мережі.
Методи дослідження: системно-структурний аналіз; метод аналізу і синтезу; порівняльний і графічний.
Відповідно до поставленої мети, було визначено такі основні задачі кваліфікаційної роботи магістра:
- визначити складові корпоративної культури та методологію її розробки;
- дослідити господарську діяльність ТОВ «АТБ-маркет»;
- проаналізувати імідж як складову корпоративної культури мережі ТОВ «АТБ-маркет»;
- визначити шляхи вдосконалення іміджу та корпоративної культури ТОВ «АТБ-маркет».
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо вдосконалення підприємства ТОВ «АТБ-маркет» на зовнішньоекономічну діяльність, які можуть бути використані у практичній діяльності підприємства. EN : Master's qualification work: 61 pages, 2 tables, 6 figures, 50 sources. The object of the study is the corporate culture of the company «ATB-Market». The subject of the research is theoretical-methodical and scientific-practical aspects of the provision on improving the corporate culture of ATB-Market LLC. The purpose of the master's qualification work is to study the theoretical and methodological principles, the impact of the image of ATB-Market LLC corporate culture of the network. Research methods: system-structural analysis; method of analysis and synthesis; comparative and graphic. In accordance with the set goal, the following main tasks of the master's qualification work were defined: - identify the components of corporate culture and methodology of its development; - to investigate the economic activity of ATB-Market LLC; - analyze foreign experience in the image of supermarkets, - to identify ways to improve the corporate culture of ATB-Market LLC. The practical significance of the obtained results lies in the development of proposals for the improvement of the enterprise LLC «ATB-Market» for foreign economic activity, which can be used in the practical activities of the enterprise. |
Description: | Сушко А. К. Корпоративна культура як основа іміджу мережі «АТБ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3367 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Диплом мой.pdf | Магістерська робота | 645.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.