Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3371
Title: Регіональний бренд-менеджмент та його вплив на ЗЕД підприємства
Authors: Піхотенко, Валерія Владиславівна
Keywords: бренд
бренд-менеджмент
бренд території
brand
brand management
territory brand
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 77 с., 20 рис., 10 табл., 58 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти регіонального бренд-менеджменту. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів регіонального бренд-менеджменту та його впливу на ЗЕД підприємства. Мета дослідження: теоретико-методичні засади підвищення ефективності ЗЕД підприємств шляхом розвитку бренд-менеджменту Запорізького регіону. Методи дослідження: теоретичне узагальнення та порівняння, статистичний аналіз, положення сучасної фундаментальної економіки, системно-структурний, узагальнення, статистичні методи, метод аналізу та синтезу, порівняння, зведення та ін. Специфіка даної роботи полягає в тому, що у ній досліджено організаційні аспекти розробки та реалізації регіонального бренд-менеджменту в Запорізькому регіоні. В роботі систематизовано результати діяльності бренд-менеджменту українських підприємств, а саме ПАТ «Мотор Січ», в контексті розвитку регіонального брендингу. В роботі було вирішено такі завдання: узагальнено наявні у зарубіжній та вітчизняній науці поняття територіального брендингу; досліджено концептуальні засади використання територіального брендингу та зарубіжний досвід створення та просування брендів регіонів на зовнішні ринки; здійснено аналіз тенденцій розвитку брендингу на підприємствах України та брендингу Запорізькій області; оцінено стан управління брендом на підприємстві ПАТ «Мотор Січ»; з`ясовано перспективи впровадження територіального брендингу в регіонах України; досліджено напрями удосконалення просування бренду ПАТ «Мотор Січ» та Запорізької області. В рамках дослідження проведено аналіз зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «Мотор Січ» та позиціювання Запорізького регіону, розроблено перспективні напрями підвищення впізнаваності регіонального бренду.
EN : Thesis for the Master’s Degree: 77 p., 20 fig., 10 tab., 58 sources, 5 appendices. Object of research: theoretical-methodical and practical aspects of regional brand management. Subject of research: a set of theoretical, methodological and practical aspects of regional brand management and its impact on foreign economic activity of the enterprise. The purpose of the study: theoretical and methodological principles of improving the efficiency of foreign economic activity of enterprises through the development of brand management in the Zaporozhye region. Research methods: theoretical generalization and comparison, statistical analysis, the situation of modern fundamental economy, system-structural, generalization, statistical methods, method of analysis and synthesis, comparison, summary, etc. The specificity of this work is that it explores the organizational aspects of development and implementation of regional brand management in the Zaporozhye region. The paper systematizes the results of brand management activities of Ukrainian enterprises, namely PJSC "Motor Sich", in the context of regional branding. The following tasks were solved in the work: the concepts of territorial branding available in foreign and domestic science are generalized; conceptual bases of using territorial branding and foreign experience of creation and promotion of brands of regions on foreign markets are investigated; the analysis of tendencies of development of branding at the enterprises of Ukraine and branding of the Zaporozhye area is carried out; the state of brand management at the enterprise of PJSC "Motor Sich" was assessed; prospects of introduction of territorial branding in the regions of Ukraine are clarified; the directions of improving the brand promotion of PJSC "Motor Sich" and Zaporizhia region are investigated. As part of the study, an analysis of the foreign economic activity of PJSC "Motor Sich" and the positioning of the Zaporozhye region, developed promising areas to increase the recognition of the regional brand.
Description: Піхотенко В. В. Регіональний бренд-менеджмент та його вплив на ЗЕД підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3371
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом_Піхотенко.pdfМагістерська робота1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.