Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3406
Title: Стратегічні пріоритети розвитку машинобудівного підприємства ПАТ «Мотор Січ»
Authors: Сірман, Давид Андрійович
Keywords: конкурентоспроможність
стратегія розвитку
конкурентне середовище
competitiveness
development strategy
competitive environment
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 60 с., 7 рис., 18табл., 48 джерел. Об’єкт дослідження: моторобудівний завод ПАТ «Мотор Січ». Предмет дослідження – стратегічні пріоритети розвитку підприємства ПАТ «Мотор Січ». Мета роботи: оцінка та вибір стратегічних пріоритетів розвитку підприємства ПАТ «Мотор Січ». Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, зокрема: системний підхід; описовий метод; метод логічного узагальнення та порівняння; матричні методи. Специфіка роботи полягає в оцінці конкурентоспроможності продукції ПАТ «Мотор Січ» на світовому ринку авіадвигунів; визначенні конкурентних стратегій для ПАТ «Мотор Січ» на базі матричного підходу Mckinsey/General Electric; визначенні пріоритетних стратегій розвитку підприємства ПАТ «Мотор Січ» на базі моделі М. Портера та матриці SPACE. Для досягнення мети в роботі розглянуто сутність стратегічного управління підприємством; вплив стратегічного управління на конкурентоспроможність підприємства; здійснено оцінку конкурентоспроможності авіадвигунів ПАТ «Мотор Січ» у порівнянні з провідними світовими виробниками; розроблено рекомендації ПАТ «Мотор Січ» щодо підвищення конкурентоспроможності продукції на зовнішніх ринках; розроблені пропозиції щодо вибору пріоритетних стратегій розвитку ПАТ «Мотор Січ» на зовнішніх ринках.
EN : Qualifying work of the master: 60 pages, 7 figures, 18 tables, 48 sources. Object of research: engine-building plant of PJSC "Motor Sich". The subject of research - strategic priorities for the development of PJSC "Motor Sich". Purpose: assessment and selection of strategic priorities for the development of PJSC "Motor Sich". Research methods. In the qualification work of the master general and special research methods are used, in particular: system approach; descriptive method; method of logical generalization and comparison; matrix methods. The specifics of the work is to assess the competitiveness of products of PJSC "Motor Sich" in the world market of aircraft engines; determination of competitive strategies for PJSC "Motor Sich" based on the matrix approach Mckinsey / General Electric; determination of priority strategies of enterprise development of PJSC "Motor Sich" on the basis of M. Porter's model and SPACE matrix. To achieve the goal, the essence of strategic management of the enterprise is considered in the work; the impact of strategic management on the competitiveness of the enterprise; the competitiveness of aircraft engines of PJSC "Motor Sich" in comparison with the world's leading manufacturers was assessed; developed recommendations of PJSC "Motor Sich" to increase the competitiveness of products in foreign markets; developed proposals for the selection of priority strategies for the development of PJSC "Motor Sich" in foreign markets.
Description: Сірман Д. А. Стратегічні пріоритети розвитку машинобудівного підприємства ПАТ «Мотор Січ» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3406
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом финал.pdfМагістерська робота1.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.