Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3455
Title: Психолого-педагогічні умови формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці
Authors: Білоус, Вікторія Ігорівна
Keywords: просоціальна поведінка
стереотипи
соціальні стереотипи
просоціальні стереотипи
педагогічні умови
психологічні умови
юнацькій вік
система
prosocial behavior
stereotypes
social stereotypes
prosocial stereotypes
pedagogical conditions
psychological conditions
adolescence
system
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 98 с., 2 таблиці, 56 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці. Предмет дослідження: система формування просоціальних вмінь в юнацькому віці. Мета дослідження: визначення організаційної структури психолого-педагогічних умов, що сприяють ефективності формування просоціальних вмінь в юнацькому віці. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, порівняння та узагальнення наукових джерел); емпіричні (анкетування, бесіда, інтерв’ювання, спостереження, вивчення продуктів діяльності, проектування і моделювання, педагогічний експеримент). Новизна дослідження полягає в тому, що: - уперше виявлено і обґрунтовано теоретичні засади формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці; - удосконалено визначення поняття «формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці». Практична значущість дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій щодо формування просоціальних вмінь в юнацькому віці. Матеріали дослідження можуть бути упроваджені до системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також в освітній процес закладів середньої освіти.
EN : Qualification work: 98 pages, 2 tables, 56 sources. Object of research: the process of forming prosocial stereotypes in adolescence. Subject of research: the system of formation of prosocial skills in adolescence. The purpose of the study: to determine the organizational structure of psychological and pedagogical conditions that contribute to the effectiveness of the formation of prosocial skills in adolescence. Research methods: theoretical (analysis, comparison and generalization of scientific sources); empirical (questionnaires, interviews, interviews, observations, study of activity products, design and modeling, pedagogical experiment). The novelty of the study is that: - for the first time the theoretical bases of formation of prosocial stereotypes at youth are revealed and substantiated; - Improved the definition of "the formation of prosocial stereotypes in adolescence." The practical significance of the study is to develop guidelines for the formation of prosocial skills in adolescence. Research materials can be introduced into the system of training, retraining and advanced training of teachers, as well as in the educational process of secondary education.
Description: Білоус В. І. Психолого-педагогічні умови формування просоціальних стереотипів в юнацькому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3455
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білоус В.pdfМагістерська робота906.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.