Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3484
Title: Соціально-педагогічна робота з неблагополучними сім’ями в умовах дошкільного закладу
Authors: Проскура, Тетяна Володимирівна
Keywords: сім’я
благополуччя
неблагополучна сім’я
девіантна поведінка
соціальна робота
соціальний супровід сім’ї
family
welfare
troubled family
deviant behavior
social work
social support of the family
Issue Date: 2020
Abstract: EN : Qualification work: 72 pages, 6 tables, 58 sources, 5 appendices. The object of research is socio-pedagogical work with the family. The subject of the research is the content, forms and methods of working with disadvantaged families in the conditions of a preschool institution. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the content, forms and methods of working with disadvantaged families. The hypothesis of the study is based on the assumption that the level of well-being of the child in the family will increase if the disadvantaged family is provided with social and pedagogical assistance, which includes: systematic classes based on a person-centered approach. Research methods. A set of complementary research methods was used to solve the tasks, achieve the goal and test the hypothesis: - theoretical: analysis, synthesis, comparison, generalization, definition of basic research concepts; - empirical: observations, surveys, experiments; - static methods of experimental data processing. Field of use: social services, preschools.
UA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 6 таблиць, 58 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження – соціально-педагогічна робота з сім’єю. Предмет дослідження – зміст, форми та методи роботи з неблагополучними сім’ями в умовах дошкільного закладу. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи роботи з неблагополучними сім’ями. Гіпотеза дослідження побудована на припущенні про те, що рівень благополуччя дитини в сім’ї підвищиться, якщо неблагополучній сім’ї буде надана соціально-педагогічна допомога, яка включає: систематичні заняття побудовані на особистісно-орієнтованому підході. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань, досягнення мети та перевірки гіпотези використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження: - теоретичні: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, визначення основних понять дослідження; - емпіричні: спостереження, опитування, експеримент; - статичні методи обробки експериментальних даних. Галузь використання: соціальні служби, дошкільні заклади.
Description: Проскура Т. В. Соціально-педагогічна робота знеблагополучними сім’ями в умовах дошкільного закладу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 72 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3484
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскура.pdfМагістерська робота819.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.