Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3511
Title: Кваліфікований електронний підпис та правові засади його використання в діяльності суб’єктів публічної адміністрації в Україні
Authors: Горбунов, Антон Сергійович
Keywords: електронне урядування
ключ
державне управління
сертифікат
електронний підпис
правова регламентація
кваліфікований електронний підпис
інформаційні ресурси
electronic governance
prats
public administration
pratsuffats
electronic signature
information resources
raculats
qualified electronic signature
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота складається із 82 сторінок, містить 75 джерела використаної інформації. Розвиток глобальних комунікацій зумовив появу нової сфери взаємовідносин, предметом якої є електронний обмін даними. У такому обміні можуть брати участь органи державної влади, комерційні та некомерційні організації, громадяни. Проблема збереження електронних документів від копіювання, модифікації, а також підробки вимагає для свого вирішення специфічних засобів і методів захисту. Одним із них є кваліфікований електронний підпис (КЕП), який за допомогою спеціального програмного забезпечення підтверджує достовірність інформації документу, його реквізитів і факту підписання конкретною особою. Застосування КЕП дозволяє значно скоротити час руху документів. Підписані електронним підписом, вони передаються через Інтернет або локальну мережу протягом декількох секунд. Усі учасники електронного обміну документами дістають рівні можливості, незалежно від їх віддаленості один від одного. Метою кваліфікаційної роботи є концептуальні правові засади використання кваліфікованого електронного підпису в діяльності суб’єктів публічної адміністрації в Україні та особливості адміністративно-правових відносин, які виникають при використанні КЕП Об’єктом дослідження цієї кваліфікаційної роботи є адміністративно-правові відносини використання кваліфікованого електронного підпису.
EN : Qualification work consists of 82, pages, contains 75 sources of information used. The development of global communications has led to the emergence of a new area of relationships, the subject of which is electronic data interchange. Public authorities, commercial and non-commercial organizations, and citizens may participate in such an exchange. The problem of saving electronic documents from copying, modification, and forgery requires specific tools and methods of protection. One of them is a qualified electronic signature (QES), which with the help of special software confirms the accuracy of the document, its details and the fact of signing by a specific person. The use of QES can significantly reduce the time of document movement. Signed with an electronic signature, they are transmitted over the Internet or a local network within seconds. All participants in the electronic exchange of documents get equal opportunities, regardless of their distance from each other. The purpose of the qualification work is the conceptual legal basis for the use of qualified electronic signatures in the activities of public administration in Ukraine and the features of administrative and legal relations that arise when using QES. The object of study of this qualification work is the administrative and legal relations of the use of a qualified electronic signature.
Description: Горбунов А. С. Кваліфікований електронний підпис та правові засади його використання в діяльності суб’єктів публічної адміністрації в Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 081 "Право" / наук. керівник Р. О. Кукурудз. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3511
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри конституційного та адміністративного права



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.