Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3626
Title: Застосування ігрового методу тренування тхеквондистів у групах початкової підготовки
Authors: Беспалько, Владислав Андрійович
Keywords: методика
тестування
фізична підготовленість
тхеквондо
функціональна підготовленість
ігровий метод
група початкової підготовки
тренування
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 70 сторінок, 9 таблиць, 2 рисунка. Об'єкт дослідження – навчально-тренувальний процес у групах початкової підготовки. Мета дослідження – підвищення ефективності початкової підготовки тхеквондистів 7-8 років із застосуванням спеціальних ігрових завдань. Методи дослідження: аналіз та узагальнення наукової та методичної літератури, узагальнення досвіду практичної роботи: бесіди з тренерами, анкетування, педагогічні спостереження, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, метод експертних оцінок, методи математичної статистики. В ході проведеного дослідження визначено, що включення в заняття тхеквондистів ігрових завдань сприяє більш успішному розвитку фізичних якостей і значному поліпшенню якості технічної підготовленості. В експериментальній групі показники фізичної працездатності, вибухової сили, швидкісної витривалості, загальної витривалості, координації та гнучкості були достовірно вищими, ніж у контрольній. Рівень розвитку фізичних якостей в експериментальній групі порівняно з контрольною був вищим на 11,8%, вибухової сили — на 13,1%, швидкісної витривалості — на 6,05%, загальної витривалості — на 13,55%, координації – на 23,7%, гнучкості – на 51,5%. Результати педагогічного експерименту показали, що рівень технічної підготовленості дітей експериментальної групи за показниками експертних оцінок був вищим, ніж у контрольній.
EN : Qualification work – 70 pages, 9 tables, 2 figures. The object of research is the educational and training process in the initial training groups. The aim of the study is to improve the effectiveness of initial training of Taekwondo athletes aged 7-8 years with the use of special game tasks. Research methods: analysis and generalization of scientific and methodological literature, generalization of practical experience: conversations with coaches, questionnaires, pedagogical observations, pedagogical testing, pedagogical experiment, method of expert assessments, methods of mathematical statistics. In the course of the study, it was determined that the inclusion of game tasks in Taekwondo classes contributes to the more successful development of physical qualities and a significant improvement in the quality of technical training. In the experimental group, the indicators of physical performance, explosive power, speed endurance, overall endurance, coordination and flexibility were significantly higher than in the control group. The level of development of physical qualities in the experimental group compared to the control group was higher by 11.8%, explosive strength — by 13.1%, speed endurance — by 6.05%, overall endurance — by 13.55%, coordination – by 23.7%, flexibility – by 51.5%. The results of the pedagogical experiment showed that the level of technical readiness of children in the experimental group was higher in terms of expert assessments than in the control group.
Description: Беспалько В. А. Застосування ігрового методу тренування тхеквондистів у групах початкової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. І. Верітов. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3626
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Беспал_ко.pdfМагістерська робота906.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.