Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3637
Title: Побудова навчально-тренувального процесу футболістів 16-18 років у підготовчому періоді річного макроциклу
Authors: Глова, Сергій Іванович
Keywords: футбол
навчально-тренувальний процес
підготовчий період
побудова
функціональні показники
фізична підготовленість
фізична роботоздатність
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 70 сторінок, 11 таблиць, 3 рисунка, 70 літературних джерел. Мета дослідження – розробити і перевірити ефективність моделі побудови навчально-тренувального процесу підготовки футболістів 16-18 років у підготовчому періоді річного макроциклу. Об’єкт дослідження – навчально-тренувальний процес підготовки футболістів у підготовчому періоді річного макроциклу. Методи дослідження – аналіз та узагальнення літературних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження за навчально-тренувальним процесом футболістів, педагогічний експеримент, оцінка показників спеціальної фізичної підготовленості, функціональних показників, фізичної роботоздатності, методи математичної статистики. Експериментальним шляхом доведено ефективність розробленої моделі побудови навчально-тренувального процесу підготовки футболістів 16-18 років у підготовчому періоді річного макроциклу. Установлено позитивну динаміку приросту показників провідних фізичних якостей у втягуючому, базовому та перед змагальному мезоциклах. Достовірних змін наприкінці підготовчого періоду зазнали показники проби Штанге, проби Генчі, індекс Скібінського. За всіма показниками, що характеризують функціональний стан серцево-судинної системи також відбулися позитивні зміни. Наприкінці підготовчого періоду виявлена позитивна динаміка рівня фізичної працездатності футболістів.
EN : Qualification work – 70 pages, 11 tables, 3 figures, 70 literature. The purpose of the research is to develop and test the effectiveness of the model of building the educational-training process of training football players aged 16-18 in the preparatory period of a one-year macrocycle. The object of the research is the educational and training process of training football players in the preparatory period of a one-year macrocycle. Research methods – analysis and generalization of literary sources on the research topic, pedagogical observations of the educational-training process of football players, pedagogical experiment, assessment of indicators of special physical readiness, functional indicators, physical performance, methods of mathematical statistics. Experimentally, the effectiveness of the developed model of building the educational-training process of training football players aged 16-18 in the preparatory period of the annual macrocycle has been proved. The positive dynamics of the increase in the indices of the leading physical qualities in the retractive, basic and before the competitive mesocycles was established. At the end of the preparatory period, the indicators of the Stange test, the Genchi test, and the Skibinsky index underwent significant changes. For all indicators characterizing the functional state of the cardiovascular system, positive changes also occurred. At the end of the preparatory period, a positive dynamics of the level of physical working capacity of football players was revealed.
Description: Глова С. І. Побудова навчально-тренувального процесу футболістів 16-18 років у підготовчому періоді річного макроциклу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Л. В. Гальченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3637
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Глова.pdfМагістерська робота1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.