Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3651
Title: Розвиток соціального підприємництва в Україні на прикладі країн Азійського-Тихоокеанського регіону
Authors: Гаврилова, Катерина Олександрівна
Keywords: соціум
суспільство
соціальне підприємництво
соціальний бізнес
соціальна відповідальність
імплементація досвіду
соціальні інновації
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 99 с., 15 рис., 8 табл., 53 джерела, 5 додатків. Об’єкт дослідження – розвиток, популяризація соціального підприємництва в Україні та можливість імплементації закордонного досвіду. Предмет дослідження – коротко-, довгострокові стратегії та проекти підтримки урядом та приватним сектором Республіки Корея соціального підприємництва. Мета роботи – обґрунтування теоретичних засад, методичних підходів та практичних рекомендацій, щодо розвитку соціального підприємництва Республіки Корея та імплементації досвіду в Україні. У процесі дослідження отримано такі наукові результати: 1) Узагальнено теоретичні, практичні дані, щодо становлення соціальної складової у підприємницькому середовищі Республіки Корея; 2) Проаналізовано теоретичні, статис.тичні дані, дослідження провідних корейських дослідницьких інститутів, державних проектів підтримки соціальної діяльності підприємств; 3) Систематизовано теоретичний та статис.тичний матеріал розвитку соціального бізнесу Республіки Корея та впливу на динамічний розвиток економіки країни; 4) Обґрунтовано аналіз на основі статис.тичних досліджень розвитку нового сектору економіки та вдосконалення діяльності бізнесу завдяки соціальній орієнтовності; 5) Удосконалено та надано рекомендації щодо соціально орієнтованого розвитку підприємництва Республіки Корея; 6) Запропоновано та рекомендовано імплементація досвіду популяризації, підтримки та свободи соціального підприємництва Республіки Корея в Україні. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, метод аналізу та синтезу, порівняння, зведення, SWOT – аналіз та ін. Наукова і практична значимість роботи: Враховуючи, що останні роки набуває популярності у політичному та економічному векторі робити акцент на соціальну орієнтованість, починають працювати інвестиційні комерційні проекти; гарну підтримку, інвестиції та спонсорування отримують соціальні проєкти компаній, котрі не є соціальними, але займаються розвитком соціальної відповідальності. Тому, дана робота має науково обґрунтування та є практично значимою для будь-якого підприємства України, як документ з пропозиціями та рекомендаціями.
EN : Qualification work of the master: 99 pages., 15 figures, 8 tables., 53 sources, 5 applications. The object of the study is development, popularization of social entrepreneurship in Ukraine and possibility of implementing foreign experience.. The subject of the study is short-, long-term strategies and projects to support social entrepreneurship by the government and the private sector of the Republic of Korea. The purpose of the work is substantiation of theoretical principles, methodological approaches and practical recommendations for the development of social entrepreneurship in the Republic of Korea and implementation of experience in Ukraine. In the process of research, the following scientific results were obtained: 1) generalized theoretical, practical data concerning the formation of the social component in the business environment of the Republic of Korea; 2) analyzed theoretical, statistical data, researches of the leading Korean research institutes, state projects of support of social entrepreneur activity; 3) systematized theoretical and statistical material material of the development social business in the Republic of Korea and the impact on the dynamic development of the country's economy; 4) substantiated analysis based on statistical research on the development of a new sector of the economy and improvement of business activities due to social orientation; 5) improved and provided recommendations on socially oriented development of entrepreneurship Republic of Korea; 6) proposed and recommended the implementation of the experience promotion, support and freedom of social entrepreneurship of the Republic of Korea in Ukraine Methods of research: system and structural method, theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, SWOT – analysis,etc. Scientific and practical significance of the work. Given that in recent years it has become popular in the political and economic vector to emphasize social orientation, investment commercial projects are starting to work; good support, investment and sponsorship are received by social projects of companies that are not social, but are engaged in the development of social responsibility. Therefore, this work has a scientific basis and is practically important for any enterprise in Ukraine, as a document with proposals and recommendations.
Description: Гаврилова К. О. Розвиток соціального підприємництва в Україні на прикладі країн Азійського-Тихоокеанського регіону : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 "Економіка" / наук. керівник А. В. Переверзєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 99 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3651
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри міжнародної економіки, природних ресурсів і економіки міжнародного туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гаврилова.pdfМагістерська робота1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.