Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3700
Title: Застосування змагального методу у підготовчому періоді річного циклу тренування кваліфікованих акробатів
Authors: Полянська, Валерія Михайлівна
Keywords: спортивна акробатика
вдосконалення
ігровий метод
мікроцикл
мезоцикл
передзмагальна підготовка
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Дипломна робота: 67 сторінок, 5 таблиць, 88 літературних джерела. Об'єкт дослідження – процес підготовки кваліфікованих спортсменів які займаються спортивною акробатикою до відповідальних стартів. Метою дослідження було підвищення ефективності підготовки акробатів на основі визначення інформативності показників і кількісних характеристик передзмагальних навантажень кваліфікованих спортсменів. Методи дослідження: Аналіз та узагальнення даних джерел літератури; педагогічні дослідження; педагогічний експеримент; метод контрольних випробувань; метод експертної оцінки; методи математичної статистики. Результати. Встановлено, що застосування в передзмагальних мікроциклах підготовки висококваліфікованих акробатів навантажень, що перевищують за обсягом в два рази і інтенсивністю на рівні 90-95% від змагальних, сприяє достовірному збільшенню подальшого змагального результату спортсменів. Застосування в тренувальному процесі безпосередньої підготовки до змагань на кожному тренуванні змагального методу підвищує підсумковий результат незалежно від рівня спортивної кваліфікації. Матеріали представлених досліджень доповнюють і уточнюють деякі методологічні положення стосовно до умов безпосередньої підготовки до змагань акробатів високої кваліфікації. Уточнено та доповнено раніше зроблені висновки про методичний підхід до нормування та контролю змагальних навантажень акробатів, ступінь впливу окремих показників передзмагального навантаження на підсумковий спортивно-технічний результат.
EN : Thesis: 67 pages, 5 tables, 88 literary sources. The object of research is the process of preparing qualified athletes engaged in sports acrobatics for Responsible starts. The aim of the study was to increase the effectiveness of Acrobat training based on determining the informative value of indicators and quantitative characteristics of pre-competition loads of qualified athletes. Research methods: analysis and generalization of these literature sources; pedagogical research; pedagogical experiment; method of control tests; method of expert evaluation; methods of Mathematical Statistics. Results. It is established that the use of loads in pre-competition microcycles for training highly qualified acrobats that exceed twice the volume and intensity at the level of 90-95% of competitive ones contributes to a significant increase in the further competitive result of athletes. The use of a competitive method in the training process of direct preparation for competitions at each training session increases the final result, regardless of the level of sports qualification. The materials of the presented research complement and clarify some methodological provisions in relation to the conditions of direct preparation for competitions of highly qualified acrobats. The previously made conclusions about the methodological approach to rationing and controlling competitive loads of acrobats, the degree of influence of individual indicators of pre-competition load on the final Sports and technical result are clarified and supplemented.
Description: Полянська В. М. Застосування змагального методу у підготовчому періоді річного циклу тренування кваліфікованих акробатів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Б. В. Кокарев. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 67 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3700
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної культури і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полянская.pdfМагістерська робота870.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.