Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3719
Title: Інтеграція знань з фізики і математики як засіб формування творчого мислення учнів у закладах загальної середньої освіти
Other Titles: Integration of Knowledge in Physics and Mathematics as a Means of Forming the Creative Thinking of Students of Secondary School in Physics
Authors: Балдіна, Орина Анатоліївна
Keywords: конструювання інтегративних завдань
інтеграція знань з фізики і математики
розвиток логічного мислення
міжпредметні зв’язки
фактори розвитку творчого мислення
Issue Date: 2020
Abstract: UA : В роботі 92 сторінки, 24 рисунки, 4 таблиці, 76 джерел. Об’єкт дослідження – навчально-виховний процес у загальноосвітній школі в аспекті формування творчого мислення старшокласників на уроках фізики. Мета роботи полягає в теоретичному обгрунтованні та розробці методики інтеграції знань з фізики і математики як засобу формування творчого мислення старшокласників, а також перевірці її ефективності. Методи дослідження – вивчення і узагальнення педагогічного досвіду з використання міжпредметних завдань, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент. Теоретична значущість дослідження полягає у тому, що його результати дають основу посилення інтеграції знань з фізики і математики у загальноосвітній школі.Практична значущість дослідження визначається можливістю реалізації запропонованої методики вчителями загальноосвітніх шкіл завдяки розробленим інтегрованим урокам та комплектам відповідних методичних розробок.
EN : The object of research is the educational process in secondary school in terms of the formation of creative thinking of high school students in physics lessons. The purpose of the work is to theoretically substantiate and develop a methodology for integrating knowledge of physics and mathematics as a means of forming creative thinking of high school students, as well as to test its effectiveness. Research methods - study and generalization of pedagogical experience in the use of interdisciplinary tasks, pedagogical observation, pedagogical experiment. The theoretical significance of the study is that its results provide a basis for strengthening the integration of knowledge in physics and mathematics in secondary school. The practical significance of the study is determined by the possibility of implementing the proposed method by teachers of secondary schools through the developed sets of relevant methodological developments and integrated lessons.
Description: Балдіна О. А. Інтеграція знань з фізики і математики як засіб формування творчого мислення учнів у закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра по спеціальності 014 "Середня освіта (Фізика)" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3719
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Baldina_diplom.pdfМагістерська робота2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.