Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3823
Title: Підготовка майбутнього вчителя фізики до застосування інноваційних технологій навчання
Authors: Вологодська, Анастасія Сергіївна
Keywords: ситуація
проблемна ситуація
принцип проблемності у навчанні
фахова підготовка
навчальний процес
засоби проблемного навчання
методика використання проблемних ситуацій
situation
problem situation
the principle of difficulty in learning
professional training
learning process
means of problem-based learning
methods of using problem situations
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Робота викладена на 89 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць. Перелік посилань включає 58 джерел. Об’єкт дослідження: процес використання проблемних ситуацій в у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Мета дослідження – визначення й обґрунтування найбільш суттєвих особливостей використання проблемних ситуацій на різних етапах уроку. Предмет дослідження – особливості використання проблемних ситуацій на різних етапах уроку в процесі підготовки майбутніх вчителів фізики. В роботі проаналізовано наукову літературу по обґрунтуванню використання проблемних ситуацій на різних етапах уроку в підготовці майбутніх вчителів фізики; проаналізовано педагогічну структуру педагогічної ситуації при використанні проблемних ситуацій на уроці фізики при підготовки майбутніх фахівців; виявлено можливості використання проблемних ситуацій у професійній підготовці майбутніх фахівців; визначено, науково обґрунтовано і експериментально перевірено особливості використання проблемних ситуацій. Наукова новизна полягає в тому, що реалізовано на практиці основні положення проблемного навчання, виявлено особливості доцільності використовування проблемних ситуацій на уроках фізики та методику, яка допомагає досягти високих результатів у творчому оволодінні знаннями й уміннями за допомогою наукових досліджень.
EN : The work is presented on 89 pages of printed text, contains 7 tables. The list of references includes 58 sources. The object of the study: the process of using problem situations in the training of future professionals. The purpose of the study is to identify and substantiate the most significant features of the use of problem situations at different stages of the lesson. The subject of the research is the peculiarities of using problem situations at different stages of the lesson in the process of training future physics teachers. The paper analyzes the scientific literature to justify the use of problem situations at different stages of the lesson in the training of future physics teachers; the pedagogical structure of the pedagogical situation at use of problem situations at physics lesson at preparation of future experts is analyzed; the possibilities of using problem situations in the professional training of future specialists are revealed; identified, scientifically substantiated and experimentally tested features of the use of problem situations. The scientific novelty is that the main provisions of problem-based learning are implemented in practice, the peculiarities of the expediency of using problem situations in physics lessons and methods that help to achieve high results in the creative mastery of knowledge and skills through research.
Description: Вологодська А. С. Підготовка майбутнього вчителя фізики до застосування інноваційних технологій навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 89 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3823
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volohodsʹka.pdfМагістерська робота726.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.