Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3888
Title: Формування та реалізація маркетингової діджитал стратегії «РБ «Еверест»
Authors: Вельможко, Костянтин Русланович
Keywords: маркетинг
просування
послуги
стратегія
користувач
діджитал
позиціонування
конкуренція
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 109 сторінках друкованого тексту, містить 14 таблиць, 19 рисунків, 4 додатки. Перелік посилань включає 54 джерел, з них 1 іноземною мовою.Об’єктом дослідження є процес формування та реалізація маркетингової діджитал стратегії підприємства «РБ «Еверест». Предметом дослідження є теоретичні та методичниі підходи щодо удосконалення маркетингової стратегії «РБ «Еверест», з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку. Метою магістерської роботи є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування та удосконалення маркетингової стратегії підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Одержані результати: систематизовано маркетингові стратегії підприємств з надання рекламних послуг; розроблено алгоритм розробки маркетингової діджитал стратегії підприємств, що забезпечує компанії стійкі конкурентні переваги, як на українському, так і на зарубіжних ринках; розроблено процес удосконалення маркетингової діяльності підприємства «РБ «Еверест». Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами, зокрема, комплексний маркетинговий підхід у реалізації ефективної маркетингової політики, а також алгоритм розробки та реалізації маркетингової політики, орієнтованої на підвищення конкурентоспроможності компанії на ринку рекламних послуг.
EN : The work is presented on 109 pages of printed text, contains 14 tables, 19 figures, 4 annex. The list of referеnces includes 54 sources, 1 of them in foreign languages. Master's qualification work: 109 pages., 19 figures, 14 tables., 54 sources, 4 applications. The object of research is the process of formation and implementation of digital marketing strategy of the company "RB" Everest". The subject of the research are theoretical and methodological approaches to improving the marketing strategy of "RB" Everest ", in order to increase competitiveness in the market. The purpose of the master's work is to systematize scientific, methodological and practical knowledge on the formation and improvement of marketing strategy of the enterprise in order to increase its competitiveness in the market. Research methods: logical generalization, deductive, economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. Виходячи з цієї мети, були поставлені такі основні задачі дослідження: – розглянути теоретичні основи формування маркетингових стратегій; – систематизувати основні напрямки формування маркетингових стратегій; – дослідити методичний інструментарій формування та реалізації маркетингової стратегії підприємств; – визначити складові системи формування маркетингової діджиталстратегії; – проаналізовати сучасний стан ринку рекламних послуг Украіїни; – проаналізовати маркетингову стратегію підприємства «РБ» «Еверест»; – провести SWOT–аналіз підприємства «РБ» «Еверест»; – систематизувати цілі оптимізації маркетингвої стратегії компанії; – розробити рекомендацій щодо формування стратегій маркетингу підприємства «РБ» «Еверест»; – запропоновати удосконалений процес управління маркетингвою стратегією; The obtained results: systematized marketing strategies of enterprises for the provision of advertising services; an algorithm for developing a digital marketing strategy of enterprises has been developed, which provides the company with stable competitive advantages both in the Ukrainian and foreign markets; the process of improvement of marketing activity of the enterprise "RB" Everest "is developed. The results of the study can be applied by enterprises, in particular, a comprehensive marketing approach in the implementation of effective marketing policy, as well as an algorithm for developing and implementing marketing policy aimed at increasing the company's competitiveness in the market of advertising services.
Description: Вельможко К. Р. Формування та реалізація маркетингової діджитал стратегії «РБ «Еверест» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник М. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 109 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3888
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вельможко.pdfМагістерська робота1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.