Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3908
Title: Те хнологія коопе ра тивного на вча ння у викла да нні «Не орга нічної хімії»
Authors: Рудченко, Вікторія Андріївна
Keywords: методика викладання хімії
організаторські здібності
технологія кооперативного навчання
комунікативні здібності
групова робота
communicative against
methods of teaching chemistry
cooperative form of learning
plan-summary of lessons in inorganic chemistry
group work
Issue Date: 2020
Abstract: UA : В роботі 70 сторінок, 4 таблиці, 6 рисунків, було використано 55 літературних джерел, із них 13 на іноземній мові. Об’єктом дослідже ння є процес навчання хімії в закладах вищої освіти. Пре дме т дослідже ння – методика застосування технології коопе ра тивного на вча ння на  лабораторних за няттях з не орга нічної хімії для студе нтів за кла дів вищої освіти. Ме тою  дослідже ння є те оре тичне  обґрунтува ння сутності коопе ра тивної технології на вча ння та  їх впрова дже ння в проце с навчання неорганічної хімії закладу вищої освіти. Методи дослідження: теоретичні: порівняльний аналіз джерел наукової педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, формулювання висновків; експериментальні: педагогічний експеримент, тестування з визначення рівня комунікативних і організаторських здібностей, анкетування, аналіз успішності студентів; математичні ‒ якісний і кількісний аналіз, інтерпретація отриманих результатів. Розроблено методику впровадження технології кооперативного навчання при вивченні «Неорганічної хімії» на лабораторних заняттях студентів І курсу спеціальності 102 «Хімія». Досліджено формування хімічних компетентностей, комунікативних і організаційних здібностей студентів методами технології кооперативного навчання.
EN : In the work 70 pages, 4 tables, 6 figures were used 55 literary sources, 13 of them in a foreign language. The object of research is the pedagogical activity of teaching in classes in inorganic chemistry. The subject of the research is methods, techniques, cooperative teaching in inorganic chemistry classes for students of higher educational institutions. The purpose of the research is a theoretical substantiation of the essence of cooperative teaching methods and their implementation in the educational process. Research methods and equipment - theoretical, empirical, experimental, mathematical statistics. Cooperative learning, meets the requirements of today. It is widely used in the organization of the educational process in educational institutions of different levels in the world and in Ukraine. Cooperative learning is a type of learning activity / learning strategy based on working together in a small group mode, the distinguishing feature of which is the structured cooperation of all members of the group in order to interact. help in the process of learning, optimizing interaction (communication) and improving the skills of cooperation of group members. Plans-summaries with the use of the cooperative form were developed, with the help of pedagogical experiment the efficiency of the use of the cooperative form in classes in inorganic chemistry was confirmed.
Description: Рудченко В. А. Те хнологія коопе ра тивного на вча ння у викла да нні «Не орга нічної хімії» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 102 "Хімія" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3908
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудченко В..pdfМагістерська робота3.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.