Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченко, Марина Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-01-06T20:46:44Z-
dc.date.available2021-01-06T20:46:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3948-
dc.descriptionСавченко М. С. Вікові зміни показників розумової працездатності у дітей при навчанні за індивідуальним графіком : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 «Біологія» / наук. керівник М. М. Малько. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота виконана на 70 сторінках друкованого тексту, містить 9 таблиць та 6 рисунків. Перелік посилань включає 51 джерело, в тому числі, 5 англомовних видань. Об’єктом дослідження були показники розумової працездатності дітей, які навчаються за індивідуальним графіком. Мета роботи полягала у з'ясуванні вікових змін розумової працездатності дітей, які навчаються за індивідуальним графіком. Актуальність роботи обумовлена недостатнім рівнем вивчення вікових змін розумової працездатності дітей з особливими потребами, що ускладнює прогнозування їх психічного розвитку в онтогенезі. Методи досліджень: фізіологічні, педагогічні та статичної обробки експериментальних даних. В роботі визначені показники наочно-образного мислення, швидкості переключення уваги за умов активного вибору інформації, короткострокової зорової пам’яті. Результати дослідження вказують, що з віком розумова працездатність дітей, які навчаються за індивідуальним графіком покращується. Значимість роботи полягає в своєчасному і методично правильному діагностуванні порушень розумової працездатності та своєчасній корекції психічного розвитку дітей.uk
dc.description.abstractEN : The thesis is executed on 70 pages of printed text, contains 9 tables and 6 drawings. The list of links includes 51 sources, including 5 English-language editions. The object of the study was the indicators of mental performance of children, who study according to an individual schedule. The purpose of the work was to find out the age-related changes in the mental capacity of children who study on an individual schedule. The urgency of the work is due to the insufficient level of study of age-related changes in the mental capacity of children with special needs, which complicates the prediction of their mental development in ontogenesis. Methods of research: physiological, pedagogical and static processing of experimental data. In the work, the use of indicators of visual-thinking thinking, the speed of switching attention in the conditions of active choice of information, short-term visual memory. The results of the study indicate that with age, the mental capacity of children who study on an individual schedule improves. The significance of the work consists in timely and methodically correct diagnosing of violations of mental working capacity in children and timely correction of mental development of children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнаочно-образне мисленняuk
dc.subjectшвидкість переключення увагиuk
dc.subjectкороткострокова зорова пам’ятьuk
dc.subjectрозумова працездатністьuk
dc.subjectіндивідуальна форма навчанняuk
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk
dc.subjectfull-intelligent intelligenceuk
dc.subjectfast quality switchuk
dc.subjectattentional speed memoryuk
dc.subjectconceptive employmentuk
dc.subjectindividual form of educationuk
dc.subjectchildren with special needsuk
dc.titleВікові зміни показників розумової працездатності у дітей при навчанні за індивідуальним графікомuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізіології, імунології і біохімії з курсом цивільного захисту та медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko.docxМагістерська робота422.9 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.