Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3971
Title: Впровадження бренд-менеджменту в діяльність фабрики кави “ISLA”
Authors: Федотова, Єлизавета Олегівна
Keywords: бренд
бренл-менеджмент
реклама
конкурентне середовище
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 115 с., 8 рис., 11 табл., 2 додатків, 58 джерел. Об’єктом дослідження є існуюча система бренд-менеджменту фабрики кави «Isla». Метою роботи є аналіз існуючої системи бренд-менеджменту фабрики кави «Isla» та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що на сучасному етапі споживання кави з кожним роком росте, майже всі вікові категорії хоча б раз в день, але споживають каву, проте справді якісних виробників не так багато, саме тому дана ніша є вигідною при правильному позіціонування себе на ринку. Під час виконання роботи було розглянуто як ключові поняття про бренд та бренд-менеджмент, так і стан цих понять на самому підприємстві. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано стан бренд- менджменту та самого бренду в цілому та запропоновано шляхи вдосконалення цих понять. Отримані в кваліфікаційній роботі спеціаліста результати можуть бути використані керівництвом фабрики кави «Isla» в практичній діяльності і сприятимуть удосконаленню діяльності вітчизняних підприємств.
EN : Qualification work: 115 P., 8 fig., 11 tables., 2 applications, 58 sources. The object of research is the existing brand management system of the Isla Coffee Factory. The aim of the work is to analyze the existing brand management system of the Isla Coffee Factory and develop recommendations for its improvement. Research methods-descriptive, comparative, analytical, Tabular, graphical, balance sheet, method of statistical analysis, grouping and generalization of data, expert assessments. The relevance of the topic of this qualification work is that at the present stage, coffee consumption is growing every year, almost all age categories at least once a day, but consume coffee, but there are not so many really high-quality producers, which is why this niche is profitable if you correctly position yourself in the market. During the work, both the key concepts of brand and brand management were considered, as well as the state of these concepts in the enterprise itself. Based on the theoretical material, the state of the brand management and the brand itself as a whole was analyzed and ways to improve these concepts were proposed. The results obtained in the qualification work of a specialist can be used by the management of the Isla coffee factory in practical activities and will contribute to improving the activities of domestic enterprises.
Description: Федотова Є. О. Впровадження бренд-менеджменту в діяльність фабрики кави “ISLA” : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менедмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 115 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3971
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedotova.pdfМагістерська робота1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.